free counters

2009. november 28., szombat

Brilliant Moon 18.fejezet


Sziasztok!! Ahogy ígértem feltszem a frisst!! KOMIT KÉREK!!! Kérek mindenkit hogy írja meg a véleményét, ne legyetk lusták :@ Nem azért kérem h az egom növeljétek vagy vmi, hanem h tanuljak a kritikből. Köszönöm annak aki megdob egy megjegyzéssel. !! 2 hét múlva jövök ;)

Brillaint Moon
18.fejezet
Franciaország
Bella szemszöge

- Bella !! – Hallottam meg Rosalie hisztérikus hangját.
- Rosalie kész van. Indulhattok. – Mondta dörmögve szerelmem.
- Uhm. – nyögtem.
- Nem muszáj elmenned. – kérlelt Edward.
- De igen, Tamya… Renesmeee… - mondtam lehajtott fejjel.
Szerelmem ujját állam alá tette és felemelte fejem, hogy a szemébe nézhessek.
- Bella van más kiút is. – mondta, és édes lehelete megszédített.
- Edward… - nyögtem. – Nessie – ért mindent.
Szerelmem elengedett, majd váratlanul Alice rontott a szobába.
- Mi a baj Alice? – kérdeztem.
- Rosalie türelmetlen, rád vár, ugyan csak egy- két nap, kérlek… - mondta hugom.
- Persze hogy elmegyek. – mondtam határozottan.
- De én láttam… hogy itt maradsz.
- Igen Alice 2 másodpercig talán fontolóra vettem hogy itthon maradok, de a lányomért mindent megteszek, szóval …
Rosalie 1 perc és megyek- kiabáltam a földszintre.
- Köszönöm Bella. – ugrott a nyakamba Alice.
Ölelését viszonoztam, és egy hosszú percig így álltunk, majd elengedtem.
- Rose vár. – suttogtam.
Edward mellém lépett, és kezét szorosan derekam köré fonta, mintha valami törékeny porcelán baba lennék. Lesétáltunk a nappaliba ahol Rose, Esme és Emmett várt ránk. Edward másik kezébe az én táskám csüngött. Csak pár váltó ruhát és pénzt tettem bele. Ellentétben Rosalieval. Rose mellett 2 b
őrönd foglalt helyet.
- Ne haragudjatok, Carlislenak be kellett mennie a kórházba, sürgös eset… - mondta bánatosan Esme
- Ugyan, semmi baj. – mondtam mosolyogva.
- Rose, hova megyünk ? kérdeztem, mert fogalmam sem volt hova fogunk utazni.
- Franciaország. – válaszolta növérem hatalmas mosoly kiséretében.
Nagyot nyeltem, Rose vásárolni akar? Velem ?
- Természetesen nem tudunk majd sokat kint lenni az utcán, Alice szerint napsütéses idö lesz… - húzta el a száját Rosi
Hé! Azt hittem ebben a családban Edward és én vagyunk a gondolatolvasók. Természetesen ezt a képességem én sokszor kikapcsolom, kicsit kellemetlen amikor 1000 hang motoszkál a fejedben..
- Indulnotok kéne, ha nem akarjátok lekésni a gépet… - durozsolta Alice.
- Jó utat! – mondta mosolyogva Esme. Válaszul én is vissza mosolyogtam. Közelebb léptem szerelmemhez, és szoros ölelésébe zártam magam. Fejem mellkasára hajtottam.
- Vigyázz magadra. – suttogta fülembe.
Fejem felemeltem hogy aranybarnaszemeibe nézhessek.
- Te is. – böktem ki.
Mire ö kedvenc csibészes mosolyom öltötte.
- Szeretlek – mondta ki hangosan a kedvenc szavam.
- Én is. – suttogtam.
Mire feleszméltem akkor láttam hogy Rose és Emmett is épp búcsúzkodnak, így vissza fordultam Edward felé, és szenvedélyes csókkal köszöntem el töle.
- Mire vissza jövünk Nessie itthon legyen. – mondtam.
- Ne aggódj Bella! – bíztatott Alice.

- Induljunk – mondtam.
Rosalie bólintott, majd a piros kocsija felé vette az irányt. És pár másodperc múlva már száguldtunk a reptér felé.
Az út nem volt hosszú.. pár óra alatt elértük a kívánt célt : Franciaországot.
A hotelt is gyorsan megtaláltuk, még mielött kisüthetett volna a nap. Hiszen Alice látomása beigazolódott, tényleg napsütéses napnak nézünk elébe.
Franciaországban voltunk, egy hotelben aminek még a nevét sem bírtam kiejteni. 3 napig semmit nem fogunk tudni a családunkról. Hirtelen elfogott a pánik, mi van ha valami baj történik…
- Bella. – Szólt Rose az ajtóból.
- Igen? – kérdeztem.
- Szeretnél hallani egy történetet?
- Persze. – válaszoltam.
Rose lassan besétált a szobámba, és leült velem szembe az ágyamra.
- Fájdalmas lesz! – közölte.
- Hallgatlak!
- Emlékszel amikor Edward elhagyott, persze, tudom hogy emlékszel!? Szóval.. amikor Alice látott leugrani arról az átkozott szikláról egyböl elmondta a családnak, és azt is hogy ö vissza megy Forksba nem érdekli hogy ki mit gondol.
Aprót bólintottam.
- Szóval amikor elmondta hogy vissza tér Forksba nagyon begurultam. Sajnálom Bella de én akkor örültem a halálodnak, hiszen amikor elhagytuk Foksot a család összes tagja mély depresszióba esett! És amikor azt gondoltam hogy te már nem élsz tudatni akartam Edwarddal hogy már nincs miért marcangolnia önmagát! – mondta lehajtott fejjel Rosalie.
- De amikor megtudtam hogy Olaszországba megy hogy ö is meghalljon, mintha kitépték volna a nem létezö szívem, csak zuhantam a semmibe…- hadarta növérem.
- Rose. – szóltam kicsit rekedt hangon. – Elöttem nem kell szabadkoznod, én teljesen megértelek téged. És én tartozok neked a legnagyobb hálával.. mert hogyha te nem álltál volna melettem és nem segítettél volna akkor most Renesmee nem lehetne. – mondtam, és próbáltam egy áll mosolyt eröltetni magamra.
- De akkor is Bella, én annyira szégyenlem magam… - kezdte Rose.
Hirtelen egy mobiltelefon csörgésére lettünk figyelmesek, Rosalie felvette a telefont
- Halló !? – szólt bele a kagylóba.

Pusz: Hencii(:♥

18 megjegyzés:

Névtelen írta...

NAGYON JÓ!!!!Remélem nem kell majd bezárnod az oldalt mert nagyon jókat írsz!!mindig olvasom az írásaidat!!!

krisztu írta...

nagyon jóh lett:D:D
rose 2 bőrönddel 3 napra.xD
remélem ha 2 hét múlva visszajössz
akkor meglepsz minket vmivel:D:D
jah és jó tanulást.xD
pusziih.KKŁŁ

k. írta...

én csak egyetlen rosszat tudok mondani...hogy nagyon rövid lett...de egyébként meg nagyon nagyon jó lett:)...de komolyan, szerintem nem lehet nagyon rossz komikat írni...:)

Hencii írta...

Huh :) Köszönöm ezt a 3 komit :):):) most jól megleptetek =)

Kedves Névtelen! :D
Egy kérésem lenne, ha tetszik az írásom, és olvasod legalább chatbe írj egy sor véleményt, legyen az rosz vagy jó! Én is remélem hogy nem kell bezárnom az oldalt, mert imádom ezt az egészet csinálni :)

És itt az én 2 rendszeres komizóm !!! :):):)

Krisztuh!
Köszönöm szépen :) Hát igen.. ismerjük Rosalie-t :D
Kitudja... ;)
Köszönöm XD
Pusz(:♥

K.!
Igen, tudom h rövid lett, bele kell húznom, ezentúl jönnek a hoszabb fejik ígérem!! :):)
Köszi szépen !! :)

Puszilok Mindenkit : Hencii(:♥

k. írta...

juhujjj:)
akkor is ügyes vagy:P

Névtelen írta...

Cs!
Szerintem nagyon ügyes vagy fojtasd csak bátran!!! rem. folytatod mert öröm olvasni az irásód!!!
várom a kövit! :)

Hencii írta...

K.!
Köszönöm szépen :):)

Névtelen:)
Köszönöm szépen, ez nagyon jól esik!!
Mésfél hét ;)

Pusz:Hencii(:♥

Névtelen írta...

Szia Hencii!!
Először is : Be ne merd zárni a blogod!! Eszedbe se jusson ilyen, igen az tény hogy lusták vagyunk, de imádjuk az írásod, kész élvezet olvasni =)
Másodszor is : Az összes fejezet fantasztikus! Engem időről időre leveszel a lábamról, egyre jobban meg tudod fogalmazni a gondolataid! Csak így tovább =)
Pusy : Esme <3

Hencii írta...

Esme :) Nem csalódtam benned... :)
Nem hiszem hogy bezárom a blogot! Hiszen nagyon sokan támogattok. És nekem ti vagytok a legfontosabbak ;)
Köszönöm szépen!!! Igyekszek!! :):):)
Pusz:Hencii(:♥

Névtelen írta...

Szijja
Nagyon jó lett!
Nagyon várom a folytit!
Puszi Niki

Betty írta...

Nagyon jó lett. Imádom a ficeidet! :)

Hencii írta...

Hát csajok :$ Ismér megleptetek :$
Köszönöm Nikii :) Nagyon aranyos vagy.. a kövin dolgozok, de még csak fejben :D

Köszönöm Bettii :)

Pusz:Hencii(:♥

Dana írta...

Szia Hencii.Ez a fejezet is nagyon jó lett úgy mint a többi.Kérlek folytasd az írást és már repesve várom a kövi fejezetet.:D

Hencii írta...

De jóóóó :):):):) Számitástechnika órám van, kapok egy 5-öst belépek blogra, és még itt is ilyen jó dolgot találok :):):):)
Eszméletlen h mindig meg tudtok lepni!! :):)
Köszönöm szépen!!
Igyekszek... ;)
pusz:Hencii(:

Névtelen írta...

Sziijjja mikor lesznek a kovetkezo reszek????? Mercsak a 18.a legutolso.Már nagyon varom.Edddigi irásaid valami zseniálisak!!!!Puxika nagyon jo vagy!!!

Hencii írta...

Szijja!
öhm, jöv. hét körül :) Köszönöm szépen :$
Puszii(:♥
Köszii :)

Névtelen írta...

Sziijjja nagyon jou az is amit Alice szemszogebol irtal.Tudom,hogy csak az elso fejezet van fonn de mar most nagyon izgatott vagyok!!!! Megigerhetem en rendszeres olvaso leszek!!!

Hencii írta...

Szijja :)
Juhj :$ Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! :):):)
Pusz: Hencii(:♥

Megjegyzés küldése