free counters

2009. november 20., péntek

New Moon :|:|:|


Kicsit szomorkás a hangulatom... :) Tényleg szomi vagyok egy picit, hiszen már nagyon vártam New Moon-t és mikor már ilyen közel volt tök izgultam. De már nincs miért. Hiszen Eclipse még nagyon messze van =( És az nem izgat annyira... A számláló is lekerült a blog-ról hiszen 00:00:00 volt az állás.Vajon miért ?xD Nah de inkább felvidulok és:...
Sziasztoook!!!! Elérkezett a várva várt nap !!:):) Remélem már a legtöbbetek látta New Moon-t :P
Nah de először egy kérdés...
- Miért nem kapok komikat? :S Bocsi h megkérdem.. de ilyenkor már szoktatok írni. talán nem tetszik a feji ? :S mert akkor szóljatok... :):)

Na de a második ok amiért írok:D
- Nem szeretném lelőni a poénokat New Moon-ról de kétség kívűl ez a világ legjobb filmje :D!!!! Azta mindenit. Én beleszerettem, és most nem tudok mástól beszélni, csak New Moon-t akrok nézni.
A véleményem a szereplőkről :
Bella: Nagyon jól eljátszotta Kristen a szerepet ! Grat. neki :) Nagyon jól alakította a karakterét :P
Edward: Huhúúúúú :D Szívdöglesztő volt :)
Alice: Mint minden alkalommal, most is megbizonyosodhattam arról, hogy kétség kívűl Alice a kedvenc szereplőm :) Egyszerűen imádom. A szerepét is tökéletesen alakította!
Jasper: Eszméletlenűl helyes volt. :P
Rosalie: Nikki ebben a részben sokkal szebb mint a Twilight-ban :)
Emmett: Nah A mackóóó (ŁŁŁ) Imádom Emmettet és kész. PontxD Ő olyan.. huh :D
Esme: Esme nem szerepelt ugyebár sokat, da ahol jelen volt, ott is csodálatos volt! =)
Carlisle: Nah itt megütött a guta XD Nah de kérem Cullen papa :D Amikor Bellát ellátta. Hát.. Hmmmm... istenem :D (Y)
Jacob: Szerelmes lettem Jake felsőtesébe :D
Vérfarkasok: Félmesztelenül rohangálni szakadó essőbe :D Úgy kell azt, az én nyálam meg hagy csorogjon :D

Carlie: Nagyon megszerettem :P Tök jó fej volt :D
Maga a film: Soha nem éreztem még ehez foghatót. Amikor beültem a moziba, és végre valahára elkezdődött afilm. Olyan furcsa érzésem támadt. De nagyon jó volt. Az izgatotság szinte szemmel látható volt a levegőben :D Nincsenek olyan szavak mejekkel kifejezhetném magam... Május óta vártam a filmet. És ott voltam.És láttam. És levett a lábamról.
Igaz egy két helyen lespórólták róla a feliratot :D De ezenkívűl semmi problémám nem volt vele... Mikor haza értem, és barátnőm átküldte msn-en new moon- zenéit és elkedztem meghallgatni a hideg kirázott. Huh :)

Természetesen a ti beszámólótokat várom, szívesen elolvasom :D Mindenkinek jó szórakozást aki még nem látta, vagy újra megnézi! Én csak ajánlani tudom. És a könyvtől se tért el , annyira mint Twilight(Bár a vége.. hát :@az én kedvenc jelenetem a könyvből természetesen nem úgy volt :/) :)

Pusz: Hencii(:♥

UI.: Neon.hu- n olvashattok New Moon kritikát, amivel én abszolúte de nem értek egyet, és ezt meg is jegyeztem.. nektek is megmutatom : íme :D :

Sziasztok!!=) Én most estem haza a filmről. És szerintem(már bocsi) de nem lett elcseszve semmi. Én olvastam a könyveket, láttam töbszöris Twilgiht-ot és pont így volt minden jó. Mindenki tökéletesen alakította a szerepét. Sokat lehetett nevetni, és nem azért mert”jhaj de csöpögős,vagy gusztustalan” hanem mert viccesek voltak a jelenetek!! :) Nem volt túl csöpögős, aki ismeri, olvasta a könyvet az tudja h a papírrra vetett írás is pont ilyen. Nekem a farkasok nagyon tetszettek. Imádom őket! Semmi féle probléma nem volt a filmmel. Engem kétségkívűl levett a lábamról. Még mindig tátott szájjal bámulok. :DTalán azért vagyok így vele, mert rosszabra számítottam! De le a kalappal a film készítői, stábja, és szereplői elött. Nah és persze Stephenie Meyer-nek is elismerésem =)

4 megjegyzés:

k. írta...

jujjj...istenem nagyon jóó volt a new moon!!! ma(pénteken) néztem meg...és hát..jajj...még mindig a hatása alatt vagyok^^
nekem nagyon tetszik az új dizi!!!;)

Hencii írta...

Nekem is nagyon tetszett New Moon :) DE szerintem erre rájötetek :D
Köszii szépen :):P

krisztu írta...

am teljesen igazad van a szereplőket illetően.egyedül jacobbal nem értek egyet.de csak azért nem mert konditermbe járt és amúgy nem lenne ilyan izmos.míg edward.ő alapból ijen.és annyira édesek:D:D
és am téll a legjobb film:D:D
I♥Újhold
Edward♥Bella
pusziih:)
<33

Hencii írta...

Én szeretem Jake-et mostmár :D Sexiii XP
Kétség kívűl New Moon a világ legjobb filmje =)!!
Puszii(:♥

Megjegyzés küldése