free counters

2009. november 6., péntek

Jegyek elővételben!!:)


"Alkonyat rajongók figyelem." mondat hangzott el épp a fülem mellett a TV-ben. A Viva TV-n épp most jelentették be hogy szombaton(ma) 17:00 órától, a cinema cityben elővételben meg lehet vásárolni a jegyeket a new moon-ra (új hold) és a Viva stábja fog gaggatni mindenkit hogy ki a kedvenc vámpírja!!:):) Szerencsés győriek:) A beszámólókat szivesen várom, és persze a Vivián is megtekintem majd!!
És nem utolsó sorban pesten a Westendbe is lehet már jegyekeet foglalni... 130 perces lesz New Moon. Úgyhogy ne nagyon igyatok elötte , meg közbe mert egy másodpercről sem érdemes lemaradni!!! :D Na de meg áll az eszem, a palace az írja h 90 perces a cinema ciity meg azt h 130. akkor most melyik ? :D
Puszilok mindenkit: Hencii(:♥

4 megjegyzés:

krisztu írta...

én is hallottam:D:D
am sajna Nyíregyházán csak 17-től lehet rendelni:S:Sszal nekem még várnom kell:S:S
de azért kösszz az infót:)
pusziih.

Hencii írta...

:D:D
én még nem tudom sajna hogy nállunk, Tatabányán mikortól lehet :) de ma úgyis megyek vásárolni, és megkérdem a moziban.. :):) és leadom persze ide is az infoot:):)
Nincsmiit..
Puszi : Hencii(:♥

krisztu írta...

maga a film 122 perc.:Dés am neten tudtam rendelni:)szal lehet h te is tudsz a palace cinemason:)
pusziih.

Hencii írta...

Köszii, már meg is vettem személyesen Tatabányán a a Palace cinemesba a jegyem :D pontosan a 12.sor 11.székére szól :DDD alig várom :P és nem 00:05-ös vetítés lesz itt.. mekkor gagyi már:@ csak 15:45-től játszák..

Megjegyzés küldése