free counters

2009. november 15., vasárnap

Twilight MSN


Találtam egy nagyon jó kis "story-t" hát olvassatok és nevessetek :D
Írta : Csencica

*Mazochista Oroszlán(Edward) Buta Bárány(Bella) Urina Gellerina(Alice) I Love Jam…Riley (Victoria) Béta ( Jacob ) Apa kerestetik! ( Embry-Vérfarkas) Mackó(Emmett) Cica(Rosalie) I Love Victoria(Riley az Eclipse-ben a Victoria csatlósaX)) Hadvezér(Jasper) Alfa(Sam-vérfarkas)

Buta Bárány bejelentkezett.

Mazochista Oroszlán bejelentkezett.

Mazochista Oroszlán üzenete:

Szia, kis bárány! :)

Buta Bárány üzenete:

Edward!!! :) Hiányoztál.

Mazochista Oroszlán üzenete:

Alig 2 órája jöttem el tőletek. :D De te is nekem…

Buta Bárány üzenete:

Bár vámpír lehetnék már… miért kell erre ennyit várni?!

Mazochista Oroszlán üzenete:

Mert Stephenie azt mondta. De eljön még a mi időnk is… (L)

Buta Bárány üzenete:

(L) Edward… és azt nem tudod, mikor csókolhatlak már meg végre úgy igazán?

Mazochista Oroszlán üzenete:

Bella, ne légy telhetetlen. Te is tudod, milyen nehéz nekem, hogy olyan isteni a véred illata, de bármikor megölhetlek, mert GYILKOS vagyok és… :@

Buta Bárány üzenete:

Mazochista Oroszlán üzenete:

…és ez nekem is nagyon nehéz, de belehalhatsz, pedig úgy szeretnék veled együtt lenni, de nem kockáztathatom az épséged, illetve az erényed egy vámpír miatt…

Buta Bárány üzenete:

Mazochista Oroszlán üzenete:

…szóval nem lehet, és kész, fogadd el!!! :(

Buta Bárány üzenete:

…befejezted?

Mazochista Oroszlán üzenete:

Igen.

Buta Bárány üzenete:

De Edward, én akkor is unom már a chatszexet, oké? Meg hogy a francba hozunk össze mutáns félvámpír gyereket, ha meg sem csókolhatlak? :@

Mazochista Oroszlán üzenete:

DE ÉN ÖLTEM MÁR EMBERT, WAZZEG!!! :@

Buta Bárány üzenete:

Szúszá…

Mazochista Oroszlán üzenete:

De a net most szabad, a többiek nincsenek fent MSN-en, szóval, ha mégsem unnád… ;)

Buta Bárány üzenete:

Hát… jó.

Urina Gellerina bejelentkezett.

Urina Gellerina üzenete:

Bella, jól vagy?!?!

Mazochista Oroszlán üzenete:

Alice, te is mindig a legjobbkor jössz…

Buta Bárány üzenete:

Igen, Alice. Eddig jól voltam…

Urina Gellerina üzenete:

OMG, akkor valaki felhasználta a rést a képességemen!!!

VICTORIA, te mocsok, tudom, hogy rejtettben vagy!!!

I Love Jam…Riley bejelentkezett.

I Love Jam… Riley üzenete:

Kicsi vagy, és kib*szottul idegesítő. :@

Mazochista Oroszlán üzenete:

Látod, megmondtam.

Urina Gellerina üzenete:

Te kis szemét, na, várj csak, ezért elintézzük az egész fiatal vámpírokból épített hadsereged!

Buta Bárány üzenete:

Mi?! :O

Mazochista Oroszlán üzenete:

Mi?! :@

Bella, nem hagyom, hogy bármi bajod essen! Meg akarja fertőzni a géped trójaival! Kapcsold be a tűzfalat, most!

Urina Gellerina üzenete:

Már bocsi, de ez az én szövegem…

Buta Bárány üzenete:

Pill, megkeresem Jacobot.

Mazochista Oroszlán üzenete:

Minek? :O

Buta Bárány üzenete:

Ti mondtátok, hogy kell tűzfal, nem?

Urina Gellerina:

-.-

I Love Jam…Riley üzenete:

A neve legalább találó.

Béta bejelentkezett.

Béta üzenete:

Hi, mindenki! :D

I Love Jam…Riley üzenete:

Neten keresztül is irritáló a szagod…

Apa kerestetik! bejelentkezett.

Apa kerestetik! üzenete:

Sziasztok!

Mazochista Oroszlán üzenete:

Még mindig nem tudod, ki az apád, Embry?

Apa kerestetik! üzenete:

Nem, de bízom benne, hogy Sam apja az, mert akkor én lehetek a következő alfa!

Béta üzenete:

Anyád…

Apa kerestetik! üzenete:

Őt ismerem! :D

Mackó bejelentkezett.

Cica bejelentkezett.

Mackó üzenete:

Csőváz!

Cica üzenete:

Uhh, de büdös van.

Béta üzenete:

Mit nem mondasz…

Urina Gellerina üzenete:

A Kikában a 4. lesz balról.

Buta Bárány üzenete:

?

Urina Gellerina üzenete:

Rosalie és Emmett újabb ágyat törtek ketté, most mennek vásárolni.

Cica üzenete:

Köszi, Alice! :)

Buta Bárány üzenete:

Igazságtalanság…

Mackó üzenete:

Bella, neked is vehetünk új ágyat, ha ez a baj.

Mazochista Oroszlán:

-.-

Mackó kijelentkezett.

Cica kijelentkezett.

I Love Victoria bejelentkezett.

Mazochista Oroszlán üzenete:

Te akkor most Riley vagy, vagy James?

Urina Gellerina üzenete:

Jamest megöltük, Edward.

I Love Victoria üzenete:

Ki az a James?

I Love Victoria üzenete:

Victoria, ki az a krapek?!

I Love Victoria üzenete:

VÁLASZOLJ!

I Love Victoria üzenete:

Hát jó! Kiléptem!

I Love Jam…Riley letiltva I Love Victoria által.

I Love Victoria nevet változtatott: Sexy Vampire

Sexy Vampire üzenete:

Bella, hallottam problémáid vannak Edwarddal bizonyos téren… ha tudok segíteni…

Béta üzenete:

Akkor itt vagyok neki én!

Sexy Vampire üzenete:

:@

Béta üzenete:

:@

Mazochista Oroszlán üzenete:

:@

Buta Bárány üzenete:

Egyikőtök sem ért meg engem. :(

Mazochista Oroszlán üzenete:

Széttéplek mindkettőtöket!

Béta üzenete:

Vaúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!

Sexy Vampire üzenete:

Oké. Nos, akkor Alice?

Urina Gellerina üzenete:

Ööö, köszi, tök jó fej vagy, de…

Hadvezér bejelentkezett.

Buta Bárány üzenete:

Engem senki sem szeret. :(

Mazochista Oroszlán üzenete:

Megöllek. -.-

Béta üzenete:

Én téged!

Sexy Vampire üzenete:

Nos?

Urina Gellerina üzenete:

Hízelgő, de…

I Love Jam…Riley üzenete:

Riley még itt van, mi? MEGÖLÖM ŐT, BELLÁT, EDWARDOT ÉS MINDEKIT!!!

I Love Jam…Riley megváltoztatta a nevét: Bestiális Domina

Hadvezér üzenete:

Nyugalom.

Buta Bárány üzenete:

Mazochista Oroszlán üzenete:

:)

Béta üzenete:

Vau…

Sexy Vampire üzenete:

Sorry, mennem kell, feloldom Victoriát. Sziasztok! :)

Sexy Vampire kilépett.

Sexy Vampire feloldotta a tiltást a következő személyről: Bestiális Domina

Sexy Vampire nevet változtatott: I Love Victoria FOREVER (L)

Bestiális Domina üzenete:

Forduljatok fel, ez a kis szerencsétlen feloldotta a tiltást. Kösz, Jasper. :@

Bestiális Domina kijelentkezett.

I Love Victoria FOREVER (L) kijelentkezett.

Hadvezér üzenete:

Szívesen, máskor is. :P

Urina Gellerina üzenete:

Ó, Jasper, én hősöm! (L)

Hadvezér üzenete:

Menjünk, mert Carlisle meg Esme már sopánkodnak, hogy sok lesz a netszámla. Ők is fel akartak pedig jönni.

Urina Gellerina üzenete:

Hogyne, pedig én keresem a pénzt…

Urina Gellerina kijelentkezett.

Hadvezér kijelentkezett.

Mazochista Oroszlán üzenete:

Akkor már csak hárman maradtunk… hurrá. -.-

Apa kerestetik! üzenete:

Nem, mert én is itt vagyok! :P

Mazochista Oroszlán üzenete:

Isteni.

Alfa bejelentkezett.

Alfa üzenete:

Jacob, Embry, tűnés a netről! Tudjátok mennyi lesz Emilynek a számla?!

Béta kijelentkezett.

Apa kerestetik! kijelentkezett.

Alfa kijelentkezett.

Buta Bárány üzenete:

Edward… én szeretlek.

Mazochista Oroszlán üzenete:

Én is téged. :) (L)

Buta Bárány üzenete:

Nem találkozhatnánk?

Mazochista Oroszlán üzenete:

Stephenie még nem adott rá engedélyt, Bella, tudod, hogy szeretném, de…

Buta Bárány üzenete:

Bla-bla-bla…

Stephenie bejelentkezett.

Stephenie megváltoztatta a nevét: Cupido Angyalkája

Cupido Angyalkája üzenete:

Engedély megadva! :)

Mazochista Oroszlán üzenete:

Rohanok! :)

Mazochista Oroszlán kijelentkezett.

Buta Bárány üzenete:

Jane, nem tudom, hogy törted fel Stephenie MSN-ét, de köszi. :)

Cupido Angyalkája megváltoztatta a nevét: Stephenie^^

Stephenie üzenete^^:

Hát hogy a viharba ne már, ha te kéred? :D De most mennem kell. Közlöm Felix-szel a jó hírt.

Buta Bárány üzenete:

?

Stephenie^^ üzenete:

Hogy te meg Edward végre mutánskölyköt csináltok. Ez biztos elveszi tőled a kedvét, és szabad lesz a pálya. :D

Buta Bárány üzenete:

?!

Buta Bárány üzenete:

Sorry, itt van Edward. Kívánj sok szerencsét! :P

Buta Bárány kijelentkezett.

Stephenie^^kijelentkezett.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése