free counters

2009. november 28., szombat


Sziasztoook!!!
Mivel is kezdjem ma?
Ez a 100. bejegyzés!! :):)
Nézzük a szavazásokat :)
- Hogy tetszett a New Moon ?(kérdés)
75szavazat - 70% Még,Még,Még!!(...)
29.szavazat- 27% Még nem láttam!
2szavazat- 1% Jó volt, de(...)
1 szavazat- 0% Nem tetszett!
Köszönöm mindenkinek a szavazatokat!! Eszméletlen hogy 107-en szavaztatok!!! :):):)
Akkor kövi kérséemre : Legyen-e zenedoboz?
37 szavazat- 74% Ne!!
13 szavazat- 26% Igen!
Mondanom sem kell hogy így nem lesz zene az oldalon :)
Nem sokára lezárul a fanfiction verseny is!!
Köszönöm mindenkinek a szavazatokat!! =)

Amint tudjátok tegnap este szerepjáték est volt!!
Köszönöm mindenkinek a részvételt és Nymphi lelkes segítőkézségét is !! :)
Méf meghálálom Nymphi :D ;)
Én csak annyit tudok mondani hogy nekem eszméletlenül tetszett!!
Aki nem volt ott nem tudja miről maradt le...
Mindenki nagyon jól alakított a karakterét :D És elég vicces volt...
Sőt én a végén Wedóval és Nymphivel(amikor már a többiek leléptek) a beszólásoktól visítoztam a nevetéstől :D
Fenomenális este volt, felejthetetlen :)
Még 1x köszönöm mindenkinek!!

Új szavazást indítok!
Mit szólnátok majd(pár hét múlva...) egy újabb szerepjátékesthez ?!
létszi szavazzatok!! Köszönöm :)


Pusz:Hencii(:♥

2 megjegyzés:

Morgina írta...

Szia
Gina vagyok én most fedeztem fel nemrég az oldaladat és szinte egybe olvastam el az összes részt. Nekem nagyon tetszik a sztori. Történeted izgalmas, és eseményekben gazdag Remek megfogalmazásaiddal folyamatosan fenn tartod az olvasok érdeklődését. Különösen bejött hogy a főszereplők főbb tulajdonságait meghagytad ennek ellenére mégis újszerű az egész. Látom szereted a függő végeket a sztori végén ez egy kicsit bosszantó de egyben érdekes is mivel ösztönöz minket kíváncsi olvasókat a visszatéréshez. Viszont ami szerintem nem igazán jó megoldás hogy a részek kicsit rövidek mire beleéled magad a sztoriba már vége is ezzel a történet veszít a varázsából. Szerintem hosszabb fejezeteket kellene írnod, persze tudom hogy te is elfoglalt vagy és ezért inkább ritkában kéne feltenni új részt.
Kíváncsian várom a folytatást Üdv. Gina

Hencii írta...

Szia Gina!
Köszönöm szépen ezt a tartalmas komit. Irtó rendes vagy :) Mindenben egyet értek veled. Igen, tudom hogy rövidek a fejzetek , de nincs túl sok időm az írásra, de viszont titeket sem szeretnélek olvasni való nélül hagyni!! :) Ezentúl megpróbálok hosszabb fejiket írni!
Még egyszer köszönöm szépen =)
Pusz: Hencii(:♥

Megjegyzés küldése