free counters

2009. november 23., hétfő

Csáóó^^


2009.11.23.(Hétfő)
Csővááááz :D
Amint láthatjátok ismét gőzerővel haladok előre, vagyis próbálkozok xD
Egy nagyon fontos bejelenteni valóm viszont akad!! =)
Tudjátok én idén vagyok 8.osztályos tanuló, és januárban felvételizek a gimibe.
Szóval most nagyon sok időmet leköti a tanulás. :S
Nem szeretném ha ti hiányban szenvednétek, de lehet h ezentúl nem lesz olyan gyakran friss. :S
Tényleg nagyon sajnálom, de most 1000 dolgom akad.
A hétvégi fejezet persze meglesz!!:)
És egy kérdés így a végén :
- Miért nem kapok a fejezethez komikat??!!
Nem tetszik? Létszi azt is írjátok meg!! (helyes megfogalmazás!!!!)
Mondtam h nekem nagyon fontos a véleményetek!!=)
Szóval kérek mindenkit dobjon meg egy megjegyzéssel, ez nem olyan nagy ördöngősség :D Köszönöm:$
Így én is írom a fejit:D ^^
Pusz: Hencii(:♥

2 megjegyzés:

EM ☆ írta...

Sziaaa! Énn... akartam írni, csak aztán valahogy elfelejtettem ^^" Bocsii. Majd legközelebb írok. Ám naon jó lett a feji (így utólag...). És nyugodtan tanulj. Első a suli :) Sok sikert. Puszii♥♥

Hencii írta...

Szia Nessiee :):) Köszii :):)
Köszi h megérted :) Köszönöm még1x
Puszii(:♥

Megjegyzés küldése