free counters

2009. november 12., csütörtök

Sajnálom :(


Sziasztok! Tudom ígérem egy ideje a firisst :( :( de sajnos nagyon nagyon megbetegedtem, és egyszerűen nincs semmihez erőm.. egyfolytában csak alszok :S megpróbálom összeszedni magam! és megírni a fejit.. szerdáig itthon vagyok, addig be se tehetem a lábam a suliba :( :(
Remélem nem haragszotok rám, és nagyon bánom hogy még mindig várnotok kell.. kérlek legyetek türelemmel.. én próbálkozok.. de most tényleg nem tudok akkora "erővel" írni =(
Puszilok mindenkit : Hencii (:♥

4 megjegyzés:

krisztu írta...

semmih baj:)előbb gyógyulj meg:)
pusziih.

Hencii írta...

köszönöm szépen...:):):) sietek a gyógyulással is :Đ
puszii(:♥

EM ☆ írta...

Hali^^
Nem haragszunk. Az a lényeg hogy meggyógyulj :)
Puszii♥

ui.: képet meg nevet változtattam... ^^

Hencii írta...

Szia:)
Köszönöm :):):):)
Pusz(:♥

Megjegyzés küldése