free counters

2009. november 21., szombat



2009.11.21.(Szombat)
Sziasztook!! :) A hétvégén kicsit elfoglalt leszek, így amit szerettem volna gyors ledarálom most !! :D
Szóval..
Amint látom páran benne lennétek egy szerepjáték esthez.
Arra gondoltam hogy ehez a legmegfelelőbb az msn-en =)!!
Hiszen az gyorsabb és könnyebb :D
Ennek érdekében én létrehoztam egy új msn-ent hogy ne keverjem a partnereimet:D
Aki szeretne játszani, vegyen fel az msn-jére.
Címem : hencii.twilgiht@hotmail.com
A játék időpontja : 2009.11.27(péntek) 19:00 órától amég le nem zárom :)
Így egy csoportos beszélgetés összejöhet. Én nagyon szeretném hogyha sikerülne :)
UI: Ez az msn-em csak a játék idejében fog élni. Hogyha velem szeretnél beszélni, ismerkedni akkor a másik címem ajánlom =)
Várom a jelentkezéseket!!
Kicsit mohó vagyok, de én előre lefoglalom a karaktert akit "alakítani szeretnék" Ő : Alice :) Szóval ő már elkelt :D De a többik még szabadok !!!! Úgyhogy hajráááá :D
Pusz : Hencii (:♥♥

9 megjegyzés:

EM ☆ írta...

Ugye... ugye... ugye... ugyeeeee lehetek Nessie???

Hencii írta...

Nessiiiieee :):):) Perszeee hogy lehetsz ^^ :D

EM ☆ írta...

:D ♥

Hencii írta...

még midnig lehet jelentekzni!! Hahóóó

Wedó írta...

hi!
Az Edward♥ még szabad, vagy inkább keressek vki mást?
♥♥♥♥♥♥

Hencii írta...

Szabad!:) Azthittem haragszol... biztos játszol?:)

Wedó írta...

ezt már msn-en megdumáltuk, de azért itt is elmondom, hogy most (miután aludtam rá egyet) sem haragszom. (tudod miért...)
Biztos játszom, ne akarj ledumálni!
Am. azért jobb így, hogy nem függsz a jellypages-től, és nincs is kint a logója nem??XD
Na, majd pénteken, vagy msn-en!
Csumi:
Wedó

Wedó írta...

ui.: Majd lenne még egy kérdésem msn-en....

Hencii írta...

Szia Wedó :D Okés a kérdést várom... :D
Dehogy dumállak le ;) :D
Köszi h kiszedted azt a bigyuszt XD Örülök h megbeszéltük...:)
Pusz:Hencii

Megjegyzés küldése