free counters

2009. november 24., kedd

Ismét én...


Hellóó!
Megint én zaklatlak titeket. Tegnap már megírtam hogy a suli végett nem lesz időm írni.. , nem szertnélek titeket az én életemmel untatni, de két hétig szünetltetni fogom a Brilliant Moon-t természetsen a 18.fejit feltezem hétvégén. A pontos időt kifogom írni. De utánna nekem is kell egy kis pihi. csak egy szusszanásnyi. Tényleg nagyon kimerültem. Mint lelkileg, mint fizikailag. Ne kérdezzétek mitől. Szerintem még mindig bújkál bennem a multkori nátha =/
+ a héten eléggé elfoglalt leszek. :S
Tényleg 1000 bocsi mindenkitől. De ez van. Sajnálom :)!!
Mind ezek melett :D :
Feltettem az első fejezet-et a Sunrise-ból. És :
Öhm. pár kominak tényleg nagyon örülnék, és nem azért jártatom a számat h dícsérő szavakat írjatok, és az egom növeljétek vagy valami ilyesmi, csak nekem az a pár perc még elolvasom hihetetlen boldogságot nyújt. És szerintem ha én megírom nektek a fejit, ti átélitek azokat amiket én "papírra vetek" akkor szerintem úgy igazságos ha ti is elmondjátok a véleményetek!! :)
Ez nekem tényleg baromi fontos. Nem véletlenül kérlek titeket. Elhihetitek. Köszönöm mind azoknak akik eddig kommentáltak. nagyon aranyosak vagytok. Persze köszönöm annak is aki olvassa a Brilliant Moon-t esetleg elkezdi a Sunrise-t is... =) De a komi nekem nagyon fontos!!! :):) Értéstek meg létsziii :$ Puszilok mindenkit : Hencii (:♥
Ui : Még mindig vátom a jelentkezőket a pénteki szerepjáték est.-hez!!!! Elne feljtsétek!!!! XP


8 megjegyzés:

krisztu írta...

semmi baj:Dneked is kell pihenned
nah meg a felvételi. megértelek mivel énis most felvételizek ezért tudomm mennyit
kell(ene) tanulni.xD.bocsi:D
de am pihenj egyet:)
pusziih
<333

Hencii írta...

Köszönöm szépen h megértesz :) Nagyon rendi vagy :) Tényleg csak egy kis szünet lesz... :) De már nincs erőm írni se :S
Pusz(:♥

krisztu írta...

és am chatre feljössz??vagy egyáltalán nem leszel??
puszi(:KK

Hencii írta...

Azt nem ígérem hogy óránként benézek :D De egy nap egyszer mindenképp bekukkantok :) Ide is és a másikblogmra is =)!! Nem foglak titeket elhanyagolni. :) Még a pihenés alatt sem... =)

karinkaa írta...

szomorú...mivel fogom elütni az ídőmet, ha "nem lesz" egy ideig a blog...:(
de persze, szerintem mindenki, hogy pihenned kell...:) de ha ki pihented magad, várjuk a folytatásokat;)

Hencii írta...

Ablog nékülem is élhet :) Hiszen a chat a rendelkezésetekre áll. :) És én is bekukkantok hozzátok :) Nagyon jól esik h már most így hiényoltook:):) Ígérem kipihenve, és frissen állok elétek. Vagy nem... a tanulás kiszípuzza a vérem :D Úgyse tudom majd megálni hogy ne írjak, ill. jelentkezzek !! :) Hiszen ez az oldal a fél életem :D
Folytit írom... sietek.. most sok új dolgot próbálok majd belecsempészni ;) :D
És drukkoljatok, jelentkeztem a Bellablogon. novella író versenyre.. téma: Cullen Karácsony.
Természetesen a novellám ide is felrakom. Ötletem mint a tenger... =) Remélem nem okozok majd csalódást :$
Pusz:Hencii(:♥

karinkaa írta...

hajrá!!gyerünk, sok sikert!!:D én is már megörülök a sulitóól..huh:)

Hencii írta...

Köszönöm :)
Én kikészülök tőle.. meg a felvételi gondolatától :S:)

Megjegyzés küldése