free counters

2009. november 2., hétfő

Sziasztook!!:)


Sziasztoook:):)!!! Van lehet h egy jó bejelentésem.. lehet nem =) Megpróbálok ezentúl minden nap jelentkezni! És egy kicsit jobban összekovácsolni itt az emberkéket ha szeretnétek!! Én nagyon szívesen megismerek bárkit, aki benéz az oldalra, bármi is a véleménye, csak a helyes megfogalmazást kérem! Ne minősitsük kaz oldalt emberek :D Szóval. Amint láttam nem mindenkinek jön be annyira ez az új kinézet. Ezért mindenkit arra kérek írja le nekem pár sorban h miértjó/vagy miért nem, esetleg mik lehetnének még az oldalon. Amit csak szeretnétek, megpróbálom megszerezni, és feltenni!! Kérek mindenkit várjon türelmesen a fejezetre nem ígérem hogy pár nap alatt elkészülök, hiszen megint suli :S És most is eléggé fáradt vagyok, nincs erőm írni, de összkaparok valamenyit, és próbálkozok... a New Moon-os videora bedig szó szerint berágtam.... én meg tudtam nézni, de van sok ember aki nem, pedig eszméletlenül jó volt!! Nem értem miért sértette állítólag a szerződést, mindegy lekerült. Ennyi nincs mit tenni :( Próbálok kutakodni még... remélem sikerrel járok!!! A Chat-et használjátok nyugodtan, lehet h én nem vagyok épen itt de ti beszélgessetek!! Köszönöm mindenkinek aki benéz hozzám, ír kritikát, és szereti azt amit csinálok. Elmondhatatlanul hálás vagyok!! :):):)
Puszilok mindenkit!!!! : Henciii(:♥

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése