free counters

2009. december 1., kedd

Újabb szerepjáték est!



Lám,lám,lám :)
SZIASZTOOOOOK!!! :):):):)
Készülődök,szervezkedek... :)
És az egyik szervezésembe ti is benne szerepletek!!
Újabb szerepjáték est!!
2009.12.11.(jöv.hét péntek)
19:00 - míg le nem zárom:):)
Látom egyre több a jelentkező, ezért ismét leírom a tudni valókat:
Msn-en rendezem, ismét! Ugyanazon a címen mint multkor.
MSN: hencii.twilgiht@hotmail.com
Aki jelentkezni szeretne vagy msn-en jelezze, vagy itt komiban, vagy e-mailbe!
A jelentkezésnek is kiszabok most egy határidőt.
2009.11.08.(pontosan jöv. hét kedd) 1 egész hétig lehet nekem jelezni h kit szeretnél alakítani, és h egyátalán részt szeretnél venni!
A főtéma már most meg van: Cullen's Christmas
Azért ez lett a téma, mert az est a Mikulás és a Karácsony közé esik majd.
Remélem ismét fenomenális hangulat lesz. Mindenkit várok!
Bella szerepe már elkelt( Én leszek Bella :D)
És Emmett is elkelt!! :)
A többiek mind szabadok még!
Jöv. héten jövök egy alaposabb beszámolóval nektek, van mit mondanom az biztos, lesz bőven jó, de rosz is!! Köszönöm mindenkinek a kommenteket a 18.fejezethez... mondtam ti döntitek el a blog sorsát!!
Nah jöv.héten jövök!! =) Jelentkezéseket várom addig is!
Pusz: Hencii(:♥

13 megjegyzés:

Wedó írta...

Első komizó!!!:)
(Vajon miért?? XD)
De nagyon örülök egy újabb szerepjáték estnek! :P
Az előző nagyon jó volt, sajnálom, aki kimaradt belőle!
Megint örültségre készülsz?
Ej-ej, engem ki akartál hagyni?! xD

Majd még msn-en dumálunk!
Puszi: Wedó

Hencii írta...

Na vajon? :D
Én is sajnálom azt aki kimaradt :D Én nagyon jól éreztem magam :D
Dehogy hagylak ki :D Te voltál az első akinek szóltam ;)
Most is azt tesszük XD
Pusz:Hencii(:♥

Betty írta...

Én szeretnék jelentkezni Alice szerepére. Am Betty vagyok. Sajnálom hogy nem tudtam a múltkor résztvenni, de bedöglött a gépem. De most szeretnék jönni. :D
Addig is puszi. :)

Keina írta...

én voltam a múltkor is.:) én voltam jasper:P csak ki kellett kapcsolni a gépemet, mert hazajöttek az őseim -.-"
namind1 ezen is szeretnék résztvenni, de még nem találtam ki ki leszek:P
puszii

Hencii írta...

Betty sajnálom de Alice szerepe is foglalt már. Klaudya lestoppolta, miután szóltam.. Bocsi :)
Szóval eddig Alice,Emmett,és Bella fogalalt ! :)
Okés Lana .. siess :D Hamar elkelnek sztem most is majd a szerepek :D

Betty írta...

Akkor Nessie lehetek?

Dana írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Dana írta...

Szia.Szeretnék én is jelentkezni.Rosalie szerepére.

Hencii írta...

Ők foglaltak : Alice,Bella,Nessie(Betty),Rosalie(mostmár..), Emmett, és Jake :):)
A többiek szabadok!
Pusz:Hencii(:♥

EM ☆ írta...

Szia! Látom Nessie-ről lekéstem, de mind1. Lenne egy kérdésem... Ugyan azok a szereplők lesznek, vagy lehetek pl. Leah is??

Hencii írta...

Lehetsz Nessie! :) Farkasok- és Cullenek lesznek most!

Nymphi írta...

Jake forever! :D Reszekessetek vámpírok, jönnek a farkasok! :D
Nymphi

Hencii írta...

Rszkessetek farkasok! Jönnek a vámpírok :D

Megjegyzés küldése