free counters

2010. január 10., vasárnap

Versem...


Na hát, ez a versem.. nem nagy szám, de akkor ezt éreztem, és ki kellett adnom magamból :)

A szív fáj, ha nem hagyod érvényesülni,
a szív sír, ha fáj neki valami.
Az én szívem fájt, és sírt, mert nem tudott egy szerelmet viszonozni.
Érezte, hogy a fiú a lány barátságánál többre vágyik,

De a lány nem tudott ennél többet nyújtani.
A lány szíve kettéhasadt, mert szíve választottja nem a legjobb barátja maradt.
Ezáltal a barátját elveszítette, de szerelmét a szívébe zárhatta.


A kritiknek örülnék:) ..
Ne feledjétek, a fejezet is fent van!! :P

4 megjegyzés:

Wedó írta...

Szia!
Hmmm, ez emlékeztet engem pár dologra, amit msn-en mondtál :P
Am. tök jó lett!

Puss: Wedó

noxo. írta...

jajj nagyon édees.és szomorúúú(nemtommért)
nagyon SZERETLEK♥♥♥
ⓛⓞⓥⓔ beléééd.♥
imádáástégeed.♥♥♥♥♥♥♥♥♥
pussz_noxo

кяιѕzтυ♥ írta...

nagyon szép lett.:)
és mennyire igaz..:)
elgondolkodtam rajta.:)
és ténleg.nagyon jó lett
és am szerintem is szomorú egy kicsit.
ha máskor is verset fogsz írni.oszd meg velünk is lécci:)
szívesen olvasnám:D
pusszancs: кяιѕzтυ♥

Hencii írta...

Szia Wedó...
Hát..ma írtam egy még rosszabbat:D ehh... még sírtam si hozzá :D mit szólsz?:$(AA)
Pusz(:♥

Az oka meg van :D Sajnos...
Pusszantalak:]

Hm... ma írtam egyet :) Mindjárt kiteszem ;)
Köszönöm szépen:)
Puszillak♥

Megjegyzés küldése