free counters

2010. január 22., péntek

Hello:)


Szép jó napot! :)
Elnézést szeretnék kérni, hogy valószínű, hogy csak kedd du. lesz friss, de beteg lettem, és mivel holnap felvételi, én meg félérek 1 hullával, így inkább pihenek, és tanulok! Ne haragudjatok rám.. szégyelem magam, de kedden mindenképp lesz friss!!! Ez már tuti :)
Holnap mindenkinek egy kalappal aki felvételit ír! :D
Nekem személy szerint már zsong a fejem a matekképletektől XD .. csak legyünk túl a holnapon! :)
SOK SIKERT NEKED KRISZTUH!!! :)
Pusszancs: Hencii(:♥

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Siia Hencceseem (LL)
Hiányzol nekem(nekünk)!
Várom a keddet!
Holnap erősen rád fokuszálok ;) sok- sok sikert neked! és úgyis meglesz!
szeretlek:]
By Esme.. hű olvasód :]
UI: GYÓGYULJ MEG HAMAR!!!

Nymphi írta...

Gyógyulj meg és legyél okos holnap! Szurkolok neked! :)

Hencii írta...

Köszönöm :):):)
Igyekszek a gyógyulással.. :D
pusz♥♥

кяιѕzтυ♥ írta...

kösziii^^.nekedis.de már késő:(
most értem haza:(
hogy sikerült??:O
nekem a magyar jó lett.:D
de a matek.sírógörcsöt kaptam:(
nagyon szar lett:S:S
és am gyógyujj(L)
puszih.(K)

Hencii írta...

köszi :D fagyit eszek.. bánatomban :D
a magyar nagyon jó lett nekem is:) az könyű volt..
na de a matek:|uriiisteeen(NN)
pápá gimi..:'(

кяιѕzтυ♥ írta...

énis így vagyok ezzel:S
a magyarral 30 perc alatt kész lettem:)
de a matek. 1,5 óra is kevés lett volna:S:S
én a moziba és mekibe voltam bánatomban:D

Megjegyzés küldése