free counters

2010. január 6., szerda

Már megint én :D


Még mindig én rontom itt a levegőt :D!
Megszeretnék valamit osztani veletek, amire már igazán büszke vagyok :$
2009.07.30-án nyitottam meg a blogot :)
2009.08.25-én raktam fel az 1.BM fejit még csak "Twilight 5.rész" -néven
2009.10.01-én hivatalosan is Brilliant Moon lett az írásom címe
2009-ben összesen 107 bejegyzés került a blogra!
összesen 344 megjegyzés olvasható (köszönöm!köszönöm!köszönöm!)
A Brilliant Moon írása óta több esemyén is történt:
- Novellák is felkerültek!
- Képzeletbeli interjúkat írtam
- Újabb 2 törit kezdtem írni
- Az oldinak volt saját írói versenye
- 2. helyezést értem el a bellablogon.

2009.11.12 óta 10.003 látogató járt erre :$
és 23 rendeszeres olvasóval büszkélkedek(remélem lesz még több:$)

köszönök mindenkinek mindent! és hogy kitartotok még mindig mellettem!
és még mindig köszönöm Wedónak a rengeteg segítséget!:)

Pusz(:♥

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

ßü$zke lehet$z Henim =) hiányzol =(
szeretlek. điiánnáá(Ł)

Wedó írta...

Szió hencikém!
Igen, igen nagyon ügyi vagy!
107 bejegyzés?:O Az nem semmi.
Én még a twizonán is csak a 29-nél járok!
Büszke lehetsz magadra, és a blogodra!
(csak pluszban jegyzem meg, hogy jót nevettem amikor a chaio-belló feliratot olvastam. Latinul azt jelenti a belló, hogy háború, és nekem ez ugrott be elsőre.
Egyébként szívás volt az egyik latin verseny, mert csak az olaszok tudták megfejteni a mondatot, mert a bellónak a jó/szép... jelentése is van, és mindenki rajtuk kívül arra gondolt, h háború. :P)


A lényeg, hogy nagyon örülök neked!! :):)

Puszi: Sky (alias Wedó)

Hencii írta...

Szioooooo:):):):) Te is hiányzol nékem :( Rég beszéltünk :'( imádlak(L)

Wedóóó..a Wedó akk is jobb :D
Szóval, nagyon szépen köszönöm:)
Uf, szegény :D de bizti ügyi voltál ;)
Hiányolom a beszélgetéseinket :( remélem minden ok. veled!
Pusszantalak(KL)

noxo. írta...

Henxiiiii!!
nagynagyon Gratulálok ezekheez.^^
ügyiih vagy.(L)
remélem hamarosan visszatérsz.
még1szer imáddlaaak.ⓛⓞⓥⓔ
és nagyon ügyiiih vagy<3
P U SZ I I _noxo

кяιѕzтυ♥ írta...

énis nagyon gratulálok:D
szép.:)
remélem hamar jössz vissza.:D
és 2010-ben is ilyen sikereket kívánok
nemiis.
nagyobb sikereket:D
puszii.(K)

Névtelen írta...

ugyes vagy!:P alig varom a kovetkezo reszt:D

Névtelen írta...

lenne egy keresem...:D az a baj h az irashoz nem tudnal egy masik szint valasztani v nem tom..mert van par oltan hej h nem latxik h mit irtal...:D ugye nem har? am nagyon ugyke vagy!!

Hencii írta...

Köszönöm Noxo :)
Holnaptól végleg itthon :):)
Puszii:)

Szia Krusztuh!:)
köszönöm szépen! neked is sikerekben gazdag 2010-et! :D
Pusziilak♥

Köszönöm kedves névetelen ! :D
öhm, most már látod?:$
dehogy garagszok ;)
köszii(L)

Megjegyzés küldése