free counters

2010. január 26., kedd

Hencii új ötlete...


Szép jó estét!!:)
Amint tudjátok, nem az a "pihenős" fajta vagyok, nekem mindig kell valamit csinálnom..még ha beteg is vagyok!:D
Fent van Az Új Év Rejtelmei Friss!!
És kitaláltam valamit, ami az ÖSSZES TÖRTÉNETEMRE érvényes!!
Ami a következő : Ahány komit kapok az adott legújabb fejezethez, annyi oldalas lesz a kövi feji! :D
Pl.: Ha most(BM 22.fejezet) kapok 5 megjegyzést, akkor a kövi feji(BM 23.fejezet) 5 oldalas lesz!
És ez ugyan így érvényes a Sunrisie-ra és Az Új év rejtelmeire is...
Pluuusssz!!! Ha 10-nél több kommentet kapok, akkor ajándék novellát kaptok!!
Ha írtok nekem 23 komit akkor 23oldalas fejezetet írok! :D
A fejezetek hossza most mind rajtatok áll :D
Jha és még valami.. 1 embernek csak 1 megjegyzése érvényes! :D
Hajrááá- Hajráááá :P
Puszi nincs, nehogy bacisak legyetek!:D
Sziasztok:)♥

2 megjegyzés:

кяιѕzтυ♥ írta...

oooh.csak 1-et lehet??
én akarok sokat írniii:D
na de amit most írok az már egy.szval 1 oldal tuti lesz.
de remélem lesz 50 oldal is:D:D

puszi.

Szabina írta...

Hello remelem most hozzasegithetek a oldalnyujtasokhoz!!!!Jou lenne egy hoszzabb mer nem szeretem egy olyan hamar elolvasni!!!Most mar tuti hogy 2 oldalas biztos leszz!!!!!!!!!!!Puxika :D

Megjegyzés küldése