free counters

2010. január 9., szombat

Itthon:)


Helloka!!:)
Köszönöm a dizit Wedónak anygal vagy! :D
Holnap 17:00- és 18:00 között BM friss! Bocsi h csak akkor, de 5tételt meg kel tanulnom töriből :S :(
Ha lesz elég időm begépelni Az Új Év Rejtelmei friss-t akk az is lesz hnap este!:)
Ma gépnél vagyok estig ;) bocsánatot kérek mindenkitől hogy a komikra - e-mailokra késve válaszolok, illetve hogy msn-en is csak röptében voltam, és nem nagyon válaszoltam :(
A jöv. héten már jobb lesz a helyzet ;) akkor már ismét a tiétek leszek ígérem ;)
Nah akk hnap jövök a frissekkel :)
Pusszancs: Hencii(:
UI: Egy új kérdést teszek fel... mivel ha a közvélemény-kutatás lezárul az eredmények szerint teszem fel a novellákat... pl.
5000 látogatónál - Bella - Alice novella
Amelyik novella kapja a legkevesebb szavazatot azzal kezdünk... minden 5000. látogatónál kerül fel újabb novella!! szépen sorba....
Tudom h még lógok egy Emmettes novellával... megpróbálom a jöv. héten azt is feltenni!

3 megjegyzés:

Wedó írta...

Jujj, végre megvagy! ;) XD
Írtam mailt remélem elolvasod, és majd konzultálunk msn-en.
Köszi, hogy megemlítesz, de ez természetes.
Ahol tudok segítek...hisz ismersz ;)

Kiss: Wedó

кяιѕzтυ♥ írta...

örülök h mostmár otthon vagy:D
sok sikert a tételekhez.:)
és nagyon várom a friss(eke)t.:)
puszi.(K)

noxo. írta...

én is nagyon örülök hogy itthon vagy remélem hamarosan friss♥.ⓛⓞⓥⓔ belééd.
puszzantalak.♥.noxo.♥

Megjegyzés küldése