free counters

2010. január 6., szerda

Halihoo :):)


Sziasztok! :):)
Az év 1. bejegyzése(kicsit késveXD)
Képzeljétek :) Tegnap írtam egy versikét, este eléggé rossz volt a kedvem, az nem is kifejezesés, na de mindegy!
Szóval írtam egy 4-5 soros verset, de elfelejtettem haza hozni :D Ennyire béna már én sem lehetek, nem igaz? :D
Tehát majd csak vasárnap tudom feltenni :( Más töriim is elkezdtem írni, tök jól haladok, de most tőletek kérdem meg, hogy melyik fejijét írjam meg a leghamarabb feltehető állapotba!?
Lehet hogy ez még segít a Sunrise-on mert lehet hogy attól búcsuzunk :'( Még nem tudom :(
VASÁRNAP JÖVÖK! ÉS MÁR ITTHON IS MARADOK- VÉGLEG!!!! :D:D
Próbálok majd többet gépközelben lenni a jöv. héten, nem tudom hogy hozom majd össze... még így is sok a tanulnivaló :S áh :( na de mindegy XD
Puszilok mindenkit!:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Siia kincsem(L)
Miújság cica? Elképeztően hiányol, jó volt szilveszter xD elvoltunk mi, de jobb lett volna ha te is nélam lehettél volna, de így is király volt, telefon 4ever xD
Jobbulást neked kincsem, már találkozni akarok veled Xp
Az új év rejtelmei c. írásod pedig király, na meg az összes, de az nagyon jó Xp
mikor jön a kövi? ? elvonási tüneteim lesznek cica xD
Siess vissza, addig is telo {Ł}
imádlak Hencceeesem♥♥♥♥♥♥♥
puszantás-> bijjus ;](Ł)

Hencii írta...

Sziooooooo sziveeem(ŁŁ) else hiszed mennyire megörültem így számtechk óra közepén :D
Köszii szépen a dícséretet!:)
Hát majd meglátjátok mikor jön, de szetem a Főblogra mindgyárt kiírom :P
Teloo :$ igen, szilveszter :D
imádlak Bijáááááánkááá♥♥♥♥
pusziilak(LL)

noxo. írta...

jajjj már vasáárnaaaap.dejjooo.nagyonörülööök.remélem tanultttál:DxD
na szoval ⓛⓞⓥⓔ beléééééééd(L)(L)(K)

Hencii írta...

Tanultam hát ;):D ...
pusziilak:)(L)

Megjegyzés küldése