free counters

2010. január 14., csütörtök

Vers:)


Szép napot:) Nekem nem olyan kellemes.. remélem az este már jobb lesz :P :D..
Nah szóval, nem tudom mi ütött belém, elkezdtem a fejezeteket írni.. de mind olyan..rossz volt olyan DP-s ( DepisP*csás:D) és inkább csak elkezdtem írni, csak úgy, ami jött. És Krisztuh kérte ha írok megint egy verset tegyem ki. ;] Hát nesze nektek XD VÉLEMÉNYEKET :$
Holnapig várok még 4komit(Krisztuh csak 1érvényes!!:D:D) Ha jön még 4kommentek akk kaptok dupla fejit szombaton XD (LL)
Na nem fecsegek itt tovább!!

Szerelem?!

A szerelem fáj, de nem ereszt. Bármit teszel, mindig ott lesz. Éjjel, csak rá tudsz gondolni, nem hagy aludni. Féltem kettészakadni, de ezt kívánták tőlem. A szerelmet, vagy a barátságot kéne választani? Ki az, aki megtudja, ezt mondani? Az segíthet az én lelkemen, mert az teljesen elveszett.

Utálom őt, mert félek szeretni. Félek a szerelmétől, félek a lelkétől.
Őt pedig mindennél jobban szeretem, ő nem csak egy egyszerű ember. Ő az én életem közepe. Bármit tett, bárki ő, ő az én éltetőm.
Szeretem, nincs mit tenni, nincs menekvés. Bárcsak lenne valami kiút. Valaki, aki megtöri a fájdalmat. Nincs senki, egyedül maradtam, egyes egyedül. És csak zuhanok a tudatlanság mély, elnyelő álmába.


Komit:$:$
Pusz: Hencii(:♥

7 megjegyzés:

кяιѕzтυ♥ írta...

köszi.nem számít a komiim.:(
de azért szívesen írok komit.:D
neked mindig:D
ezis nagyon jó vers lett.:D
benned ténleg egy művész veszett el:)
engem ez a vers egy kicsit az newmoon-ra és az eclipse-re emlékeztet.nemtommiért.:D
de valamiért:)
remélem hozol még nekünk verset.:)
és most is megkérlek.hogy oszd meg velünk is:D
várom nagyon.akármit is hozol vagy írsz:D
pusszantalak

Névtelen írta...

az nagyon jo;)
igaza van krisztunak h benned egy muvesz veszett el:D
nagyon ugyike vagy!!!
alig varom h a kivetkezo verset vagy fejezetet feltedd!!!:D
puxxx

Nymphi írta...

Jó ez a vers, bár nekem a DP-ből még megmaradt a D. :D Mert még véletlenül sem p*csás...de depis. De ettől függetlenül jó. Hajrá körözd le József Attilát és Petőfi Sándort! Úgyis egy normális magyar költőnőnk sem! :D

Grappo írta...

Váó.Nagyon szépen tudsz írni.Tényleg tehetséges vagy.Írj még sok ilyen szép verset.Tényleg kcisit depis de nem baj mert nekem nagyon tetszik.

Puszi. :)

noxo. írta...

nagyon jóóóóóóóóóóóóóóóóó♥♥♥♥.
imádlak.noxo

Hencii írta...

Sziasztook!!:):)

Bocsi Krisztuh, de csak 1éri!! :D
Hát ha lesz ihlet, akkor megosztom veletek:) Köszönöm szépen!!:)
Puszillak:)

Köszönöm kedves "névtelen:D" igyekszek...(LL)

Drága Nymphi!! :D:D Ahj te nőszemély :D:D Ez fájt XD Hát most nagyon DP vagyok, úgyhogy jhaj neketek este!! :D:D

Köszönöm Grappo :$:$:$
Puszii♥

Köszii Noxo ;] puszillak:)

Névtelen írta...

de joooo:X:X

Megjegyzés küldése