free counters

2009. december 25., péntek


Sziasztok!! :):):):)
Kezdem egy számomra elkeserítő hirrel :(
Szóval...
Miért nem kapok, már megint komikat???? Ti csak akkor tudtok komit írni, ha utánna ti jól jártok. Már megbocsássatok, de ez így nagyon nem fair :( TISZTELET A KIVÉTELNEK :):):)
Akkor... tudjátok hogy jeliztem a bellablgon. novella versenyre, de nem lettem helyezet.
Mindenkit arra kérek, hogyha veszi a fáratságot, szereti, és tetszik az írásom, akkor szavazzon rám egyet itt: http://www.doodle.com/gshvpy9kpaanecff
(alúl bal oldalt kéri a neved :$) Köszönöm szépen :D :$
Akkor a másik dolog ami miatt ma írok... az hogy Zsuzsiinál indul novella író pályázat(igen, én is jeliztem :D)
Itt lehet jelizni, mindenkit szívesen vár(nak) : http://www.bellazsuzsiipalyazat.blogspot.com/
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!! A Chatbe beszámolhattok h milyen ajikat kaptatok :D
Én megkaptam amire vágytam : Conrverse Sulis Váltáskát
És a legszebb meglapetés volt számomra... tudni illik h anyumnak mindig Twilightoról regélek.. és néha már kicsit kivan :D de most kaptam tőle egy szvarowszki kristályokból kirakott közepes méretű alma medált :):):):)
Meg még kell futnom pár kört a családban :D holnap utazok haza!! :):):)
Pusz : Hencii(:♥

2 megjegyzés:

Nymphi írta...

Mivel az oldalon nem kampányolhatok (mert mégis csak én voltam az egyik zsűritag), ezért itt írom, h szavazzatok Henciire! szerintem a dobogón lenne a helye! :D

Hencii írta...

Azta :):):):):):):):) Nymphi else tudod képzelni h most mennyire boldog lettem :$ ááááááááááá :):):):) ahogy már msn-en is de itt is mondom, ez ám tőled a karácsonyi ajándék ♥
puszii(:♥

Megjegyzés küldése