free counters

2009. december 19., szombat

Chaio :)


yChiao :):)
Miújság emberek?? :P Frisselés időpontja kint van a FŐBLOGN :)
Annyira, de annyira édesek vagytok :) hogy miért is ? :
Melyik törim tetszik jobban ?
- Brilliant Moon : 22 szavazat- 47%
- Sunrise : 6 szavazat- 13%
- Nem olvastam még a BM-et : 0 szavazat- 0%
- Nem olvastam még a Sunrise-t: 8 szavazat- 17%
- Egyik törid sem olvastam: 10 szavazat- 21%
Köszönöm mindenki szavazatááááát:):):):)

Akkor, lássuk még mit akartam :D
Tegnap szerepjáték volt Wedónál :P Húhúúúú... mik sültek ott el :D
Kis autó, Hencii(én) vámpírrá változtam, szegény Carlisle-t is kicsit átformáltuk... :P Bővebb info, és a szerepjáték est megtekintése: Twizona(a linkeknél megtaláljátok!)
Na de tegnap este nem csak Wedóékkal szerepeztem :D
Nymphi, és én is játszottunk 2-en egy Jacob - Nessie szerepjátékot :D
Hát huhúúúúúú... az nem volt semmi, szegény Nymphi, én mondtam h perverzkedni volt kedvem! :)
és ma még folytatjuk!!!! :D Hurááááá (Y)
nah majd még jelentkezek!

Pusszancs:Hencii(:

2 megjegyzés:

Wedó írta...

Te jó ég mik voltak ott! XDD
Duracell-nyuszika
Energizer-csiga
Kisautó
Vámpír-Hencii
Kokó-Karlie
És a novid tök jó lett!
A legfényesebb csillag is, meg a Hogy is történt is!
Már várom a 22-ét. :P
És hogy ott mik lesznek XDD
Ötletem van pár, és rögtönzött szereplőkből sem lesz hiány, szerintem.
A fogadás.... :D
Jó éjt!
Puszi: Wedó (LLL)

Hencii írta...

Szija Wedó :)
Háháhááá :D nagyon elfajultak a dolgok :D
na meg Carlisle képe :D(Y)
Kösziii szépen :):):) te novelláid is szuperek lettek :)
Holnap :)
Nekem is vannak ötleteim, nem is kevés :D
Pusszancs: Hencii(:♥

Megjegyzés küldése