free counters

2009. december 21., hétfő

Novella


Szép jó estét! :) Holnap szerepjáték, elne felejtsétek!! =)
Nymphivel pénteken- és szombaton tök jól elvoltunk, és ennek hatására írtam egy új novellát :)
Akkor, mindenki köszönje meg Nymphinek és Wedónak h tartják benenm folyamatosan a lelket. Köszi Wedó h most is éppen azon fáradozól h nekem segits az írásban!:) És Nymphinek h meghallgatja bármi bánatom.. :D szegény már biztos kivan tőlem :D

Na de a novella (komiiit!!!!!ha kapok 15 komit a novellához, akkor karácsonykor dupla BM ill. Sunrise fejezet lesz!!):

Köszönet: Ezt a novellát Nymphi-nek köszönjétek :D A szerepjátékozásunk alkotta meg szinte az egészet.

Hogy miről is szól? : Nessie 1. együttlétéről Jacobbal.

Hogy is történt ?!

Tisztán emlékszem arra a napra, amikor Jacobra már más szemmel tekintettem, nem csak úgy, mint egy árva kislány a kedvenc „játékára”. Jacob vonzani kezdett, minden téren. Szeretem őt, szerelmes vagyok belé, rájöttem, hogy nekem csak ő kell, senki másra nincs szükségem. Soha nem fogom elfelejteni azt a bizonyos napot, amikor Jacob elvette az „ártatlanságom.”
Könnyes, meggyötört arccal rohantam szerelmem szerető otthonába. Aki egyből leolvasta rólam, hogy valami nincs rendben. Elsírtam neki bánatom, miszerint megtudtam, hogy apa nem akarta, hogy én a világra jöjjek.
Jacob, persze megnyugtatott, azzal az indokkal, „úgy sem tudom, mi történt valójában.” Makacsságom határtalan, azért számtalanszor kérleltem, hogy mesélje el a történetet. Ő persze nem adta be a derekát, csak akkor hallhattam volna, hogyha a szüleim is jelen lehettek volna. Én pedig szóba sem akartam állni anyával se, és apával se. Jake annyira felhúzott, hogy rá morogtam, igen rámorogtam életemben először. Persze szerelmem ezen csak nevetett, és olyan csókban részesített, mint még soha eddigi életemben. Elmélyült volt, szenvedélyes, vad, tüzes, de még is szeretetteljes, és várakozó. Olyan érzés volt ez a csók a számomra, mintha ki szerette volna fejteni azt az időt, amikor rám várt, meg várta, hogy felnőjek, és hogy elérkeztünk eddig a pontig. Az a bizonyos pontig, ahol már testünkkel is szerethetjük a másik embert, nem csak a lelkedben rejlő szépséget kell átadnod neki, hanem mindened, saját magad, úgy ahogy vagy!

- Jake! – nyögtem a csók után. Fejemben nem akart megszűnni a tudat, a bánat, melyet apám keltett bennem. Jacob értetlenkedve nézett rám.
- Apa.. – suttogtam.
- Jaj, Nessie ne törődj most velük.. – vágta rá Jacob, és ahogy kimondta a mondatát éreztem, hogy alsó fertályán „problémái” akadtak.
- Sajnálom – mondta szerelmem paradicsom vörösen.
Reakciójától kacagásba törtem ki.
- Jake – néztem szerelmemre – Nem kell sajnálnod, hiszen ezt nem te irányítod – mosolyogtam – Attól hogy nekem nincsenek szemmel látható jeleim az érzelmeire, szerinted azok semlegesek? – kérdeztem tőle cinikusan.
- Szeretlek Renesmee Cullen – csókolt meg újra.
Vágyaimat nem tudtam tovább elfojtani, már anyáék képe se villogott a fejemben, csak szerelmemre akartam figyelni, vágytam rá, forró érintéseire, csókjaira, MINDENÉRE. Hirtelen mobilom a zsebembe rezegni kezdett. Tudtam ki hív, de nem akartam elrontani ezt a pillanatot, vagy is apám nem fogja elrontani ezt a napot.
- Nem kéne felvenned? – kérdezte Jacob két csók között.
- Nem érdekelnek. – rántottam meg a vállam, és a szoba túlsó felébe hajítottam a telefont.
Újból csókolni, és simogatni kezdtem szerelmem ahol csak értem. Úgy láttam neki is tetszik ez a helyzet.
- Biztos akarod? – kérdezte ezredére.
Csak bólintottam, most nem a szavak számítottak, a hangok, a betűk, csak az, hogy mennyire tudod kimutatni testeddel, elfojtott érzelmeidet, vágyaidat.
Könnyedén Jacob felé gördültem, és ő megtette a következő lépést.
Csípőnk felvette egymás ütemét. Mire csak mindketten mély sóhajokba kezdtünk.

****

Pár óra múlva Jacob mellkasán ébredtem, és felidéztem magamban, a gyönyört, azt, amikor csak szárnyalsz a felhők felett, kiélvezed a pillanatot. Még közelebb bújtam szerelmemhez, és élveztem, hogy forró teste kényezteti bőrömet. Majd ajkait a fülem mögé helyezi.

- Szeretlek – suttogta. – köszönöm ezt a csodás napot. – mosolygott édesen
- Én köszönöm – sóhajtottam
Majd az álom, elrabolt, és a tulajdonának tekintett. Álmomban is szerelmem képét láttam, és tudtam most már minden téren felnőttem.

Várom a komikat!! Tudjátok akk jönnek a dupla fejik!
Pusz: Hencii(:♥

23 megjegyzés:

Wedó írta...

1. kommentelő (:

Szija hencikém!
Jajj, butuskám szívesen segítek, tudod!
Msn-en már mondtam, de itt is szólok, hogy ez egy nagyon aranyos novella lett.
Szeretjük Nessie-t, Szeretjük Jacobot!
Aranyosak együtt, és öszintén szólva én nem bírtam Jake-et amikor Bellára hajtott. A szívem nagyobbik fele mindig Edward felé húzott, és átkoztam Jacobot, amikor meg akarta kaparintani Bellát. De miután elolvastam a BD-t nincsen semmi bajom Jake-kel, mert már nem szerelmes Bellába :)
Így kerekebb az egész, Nessie-vel! (:
Hálás vok Nessie-nek (:
Nah, nem zargatlak tovább, aludjál nyugodtan!
Tartogatom az erőmet holnapra! Muhaha!
Szerepjáték est 4ever :):)
Puszi: Wedó
Ui.: Gyógyulgassál csillagocska!

Szabina írta...

HHHUUUUUHHHUUU ez irto jou lett Henci!!!! Folytathatnad is:):):) Ugyes vagy puxika:Szabina

Betty írta...

Még bele se kezdtem, de már kiakadtam... ELSŐ EGYÜTTLÉT... ezt hogy írod le 18-as karika nélkül... 8)

Betty írta...

Ez nagyon... nagyon... nem találok rá szavakat. Köszönöm, hogy kicsillagoztad a közepét...
Amúgy lényegretörő volt. Nekem tetszett, azt leszámítva hogy néha a fejemet az asztalba vertem ettől a reális megfogalmazástól.
Ügyes vagy.

Auróra írta...

Allati jou!!!Pikáns részek a legjobbak!!!!Ugyi vagy:):):)CUPP CUPP

Hencii írta...

Köszönöm szépen Wedó :)(L) else tudod képzelni, hogy mi lenne velem nélküled!! :) Irtó hálás vagyok mindenért!!=) Köszii az angol hapsit :D
Igen...igen... én Nymphi által szerettem meg Jake-t :P
Ma szerepest!!! :):):):) Wííí :P
Köszönöm szépen :) Tudod fújom a TORKOM :D
Pusszancs(L)

Köszii Szabina... nem tervezek folytatást :S majd talán egyszer... :)

Kedves Betty!!
KIAKADTÁL ? még is mitől ? már megbocsáss, de ez a novella max +16 -os és nem +18-as, nem tudom mi akasztottt ki ennyire, de őszintén szólva nem is érdekel! :) öhm, a másik dolog, szerintem ha +18-as lenne akkor a Bellablogra is úgy tették volna fel Kaludyáék, és szoltak volna nekem is... :)
A kicsillagozás azért volt, mert azt már nem tudtam h megfogalmazni... h MINDENKINEK tetszem, mások vagyunk, ez van, kinek ez jöb be - kinek az. Sajnálom, én ilyen vagyok, a szívemet a lelekemet beleadom az írásba. És amikor kapok egy ilyen kitit komolyan elgondolkodok még azon, "Van értelme ennyi időm belefekteteni?" vagy egyátalán "Van ÉRTELME írnom" ? és ilynkor jönnek az én hűséges barátaim. Akikmindig kimossák alaposan a fejem... és igazat adok nekik, mert egy kritika nem fog megállítani, hogy a többi embernek örömet okozzak, az én agyszüleményeimmel.
Akkor... miért verted a fejed az asztalba ? semmi "olyat" nem írtam le. figyelembe véve az olvasóim életkorait... van aki már érett, van aki nem, de ugyan ojan joga van olvasni.
Ügye vagyok? - bocsi de a kritidből nem ezt tudtam kiolvasni.
Na de mindegy is... általában megmondom a véleményem, és kimondom amit gondolok, ezért most is így tettem!

Hencii(:♥

Leila írta...

Elso egyuttlét!!!!JUJJJUUJJJJ.hat ez pazar lett:):):):):):)):):):):) Gratula Hencii nagyon jou a fantaziad!!!HEHE:)

Hencii írta...

Köszi Auróra... :):):):):) Pusz: Hencii(:♥

Hencii írta...

Köszi Leila :):)
Nagyon szépen köszönöm... huh... most ezek a komik jól esnek... :):):) Allati rendik vagytok!:)
Pusszancs : Hencii(: ♥

Timi írta...

Ez aztan szuper:) Remelem lesznek tenyleg dupla fejik a BM es Sunrisen!!!!ma nagyon varom oket:):):):):):):) Te kis íróno!!!! ugyi vagy!! pusszzz

Hencii írta...

Szija Timi :):):)
Hát az a kritiktől függ :):):) de haladunk... :)
Kösziii :)
Pusziii(:♥

Névtelen írta...

Nagyon jó lett a novellád! Azért kár, hogy nem részletesen írtad le...(hát igen, én és a piszkos kis fantázián..)
Na mind1, nekem így is tetszett!
Puszi, Kitti

Nikike:) írta...

Verrryy Verrryy Verrryy cool!!!roviden ennyire tudnam jellemezni!!!:):):):):):)

Hencii írta...

Köszi Kitti, hát látod van akinek így se jött be... :/
Köszönöm szépen, rendii vagy :)

Köszii Niki :D:D:D

Pusszancs Csajsziik(:♥

кяιѕzтυ♥ írta...

kezdem megszeretni Jacobot.
lehet h annyira nem is seggfej.Bella szavaival élve:D
meghát Nessie szereti.szval:D
inkáb írok 2 komiit:)
szval a novelláról a másikba:D

кяιѕzтυ♥ írta...

nagyon jóó lett:D:D
és remélem meg lesz a 15 komii:)
mert dupla BM-et és Sunrise-t akarook:D
és köszönöm Nymphinek és Wedónak h tartják benned a lelket:D

nagyon várom a dupla fejiket.(mert remélhetőleg dupla lesz:D)
pusziih.

Hencii írta...

Szia krisztuh! :):):) Én hűséges komizóm :)
Hát én már imádom Jacob -ot is :D Hehe :D

Köszönöm :) hááááát :D
Igen, örök hála nekik :)(L)

:)Pusz♥

Nymphi írta...

Hogy elősegítsem a dupla részeket... :P
Először is nagyon szépen köszönöm Hencii, h kinn van a nevem. Ez nagyon sokat jelent nekem, mert ilyenkor úgy érzem, tényleg van értelme a neten lógni. :)
Nézzük csak...18-as karika? Minek? Nincs benne semmi olyan...főleg ha tudnátok mi volt péntek-szombat este :P
Imádom ezt a kis novellát, mert tényleg annyira jól leírod, hogy mi is történhetett.
Egyébknét én már régóta nagy Jacob fan vagyok, szóval nekem ez még nagyobb gyönyör... :)
És szeretünk Hencii! Bármi is történik, szeretünk! :)

Névtelen írta...

Szia! (még egyszer, bocsi)

Szóval lehet h félreértettem valamit. :S
Betty nem arra gondolt, hogy pontosan, és reálisan írod le a dolgokat. Olyasmi mint egy könyv, vagy lexikon. Én erre gondoltam, amikor olvastam az ő komiját. :S
Nem akarok nagyon beletrappolni, csak nem értem :S
Valaki tisztítsa ki az én fejemet is lécci!
Thx.
Pussz: Wedó

Hencii írta...

Nymphi else tudod képzelni, hogy ez mennyire jól esett :) Nagyon szépen köszönöm :)
Jahj, nehogy már megköszönd, ez természetes, hiszen mindig számíthatok rád... ahogy te is rám :)Huhúúúúú :D És rem. holnap összejön :D:D Nagyon-nagyon szereteném :P tudod... :) Örülök h ennyire teszett :)
Én is szeretlek Jack xD :D köszii :$♥

Szia Wedó :)
Hát Wedó, én nem így értettem, sajnálom. :S
Pusz: Hencii(:♥

Wedó írta...

Én csak útbaigazítást kértem :S

Ne feledd, nem védek, és nem támadok senkit :D

Pussz: Wedó

Luca* írta...

nagy édeees lett.ügyi vagy(L)

Hencii írta...

Wedó..
lehet h én értettem félre, de Betty kritijéből azt olvastam h enm tetszett neki, és még le is szólja az a bizonyos"fejbe verős" kifejezéssel...
sajnálom h én értettem félre.

Luca kösziiiii szépen(LLL)

Pusz: Hencii(:♥

Megjegyzés küldése