free counters

2009. december 15., kedd

Belle bonne journée!


Belle bonne journée!! :) -> Szép jó napot!! :)
Először is :)
Bocsi, hogy csak így hébe-hóba jelentkezek, de a héten rengeteg teendőm akadt! :S
Sajnos még a karácsonyi ajándékokat sem szereztem be...ufff... teljesen le vagyok maradva!!:(
Na szóval, mivel az előző szerepjáték is megint tök jó volt! ;)
Dec. 22- én egy újabb szerepestet rendezek! :)
Aki játszani szeretne és BIZTOS eljön, az jelentkezzen nálam(komiban, e-mailben, msn-en)
Megint msn-en lesz a szerepjáték.
Címem : hencii.twilgiht@hotmail.com ->nem, nem írtam el! amikor a címem csintem akkor gépeltem el :D Bocsánat ! :D
Időpont : 2009.12.22. 19:00- valameddig :D
Téma : Öhm, öhm ,öhm xD
Tehát : Emmett- és Jasper fogadása!
Foglalt szerepek :
Wedó- Edward
Hencii- Jasper!
VámpírLány- Rosalie
Krisztuh- Bella
Betty- Alice
Luca- Renesmee
Wandíí- Paul
A többiek még szabadok !! :P
Akkor fussunk neki a szabályoknak még 1x !! :D
Mindenekelőtt fontos, hogy megismerjük a jeleket, amik a netes szerepjátékhoz kellenek!

ha valaki csinál valamit, akkor: *a cselekvés* TEHÁT pl. Én vagyok a fogó! *mondta*
Neveket nem kell írni, mivel 1. ki lesz írva MSN-en, 2. úgyis tudjuk ki kicsoda. DE ehhez az kell, hogy LEGYEN kiírva MSN-en a név.

ha valaki gondol valamit, akkor AZT CSAK EDWARD hallja, senki más. Viszont Edwardnak hallania kell a gondolatokat, ezért használjuk a következő jelet: ~Amire gondol a szereplő~ (ez a kis hullámvonal a shift+1-gyel hozható be) TEHÁT pl. ~De hülye ez a lány~ *gondolta* (de a gondoltát oda sem kell írni)

ha valaki NEM a játékohoz szól hozzá, akkor annak két jelölése lehetséges: vagy /amit írsz/ vagy (amit írsz), TEHÁT (Ki kell mennem, mindjárt jövök) vagy /1 pillanat/

A szerepjátéknak nem az a lényege, hogy gyorsan összehozzunk valami történetet, hanem az, hogy meghallgassuk, hogy a szereplők mit csinálnak, tesznek és így alakul a történet. Éppen ezért 2 dolog lehetséges. Vagy figyeljük ki mit ír és annak válaszolunk, aki szólt hozzánk és NEM szólunk bele más beszélgetésébe, vagy sorrendet állítunk össze. A hivatalos szerepjátékban un. körök vannak, de itt elég a sorrend.
Ezt azért írom, mert a múltkorinál elég fura volt, amikor egyszerre három beszélgetést folytattam.
Persze nem fontos, hogy egyszerre 1 beszélgetés folyjon, de arra figyeljünk, hogy nem szólunk bele egy olyan beszélgetésbe, ha NEM VAGYUNK OTT.

Fontos az is, hogy (mivel múltkoz is úgy játszottunk, ezért) E/3-ban írjunk. Tehát NEM
Edward, szeretlek téged *mondtam*, hanem *mondta*

Ne hagyatkozzunk feltétlenül a párbeszédre. Néha sokkal jobban halad a történet, ha kifejtjük ki mit csinál. Gondoljatok bele, mennyivel más, hogy

Siess, mert utolérnek minket! * kiáltotta, miközben az üldözőik haragos moraja hallatszott a hátuk mögül*

mint az, hogy

Siess, mert utolérnek minket! *kiáltotta*

És még valami. Valaki lassabban, valaki gyorsabban gépel. Ne siettessük egymást! Az MSN alján látszik, hogy KI gépel, így ne szóljunk a másiknak, csak akkor ha nem ír.

Mindezt nem azért hoztam össze, mert akadékoskodni akarok, hanem azért, mert így sokkal élvezetesebb lesz a játék, mint akkor, ha anarchia lesz és mindenki mindenkivel beszélget. Tehát, amik a múltkori játékban nem voltak "szabályszerűek".

Az első és legfontosabb: CSAK Edward hallja a gondolatokat. Használjátok őket, mert hasznosak tudnak lenni, és Edwardnak is könnyebb, ha nem ő találja ki, mit gondolunk. :D
Ne beszélgessünk egyszerre 2 helyen. Olyanra még a vámpírok sem képesek. Oké, hogy hallják egymást, de ők sem olyan bunkók, hogy beleszólnak mások beszélgetésébe. Ami belekerül a chatbe, az CSAK megtörtént, nem biztos, h TE is a tanúja voltál, ezért kellenek a cselekvés leírásai.
És tartsuk be a szereplőink tulajdonságait. Oké, hogy a farkasok és a vámpírok nem igazán bírják egymást, de ettől függetlenül nem kell rögtön egymásnak ugrani, főleg mivel Jake már Nessie pasija! :P Na jó, ez gonosz dolog volt.
Ja igen! És ne zárjunk ki senkit, mert a múltkor kicsit Jane szerepe eltörpült, pedig tul.képpen az ő szerepe elég fontos lett volna!

Asszem ennyi és higgyétek el, a ti szórakozásotok miatt szedtem ezeket össze.
Nem tudom, ki mennyit szerepjátékozott már, épp ezért nem akarok senkit sem megbántani!
Köszönöm, hogy elolvastátok és előre is köszi, hogy az alapvető szabályokat betartjátok!


A héten azért még jelentkezek!! :)
Pusz : Hencii(:♥

7 megjegyzés:

Betty írta...

Én szeretném játszani Alice-t ha lehet. Ha nem akkor meg Nessie-t. Köszi.

кяιѕzтυ♥ írta...

én szeretnék Bella lenni:D
ha még szabad:D:D.
pusziih.:D

Dana írta...

Szia én ismét Rosaliet szeretném játszani.
Ha már van Rosalie akkor meg Esme-t.
Puszi.:)

Hencii írta...

Sziasztok!

Betty, légyszi vegyél fel msn-re, szerepjátékra, mert sajnos múltkor se jeliztél.. vagy is nem vettél fel msn-re ! És Alice szerepe eléggé fontos!

Krisztuh!
Bella még szabad :)

Vámpírlány
Okés, kiírom h te vagy Rosalie! :)

кяιѕzтυ♥ írta...

dejóóh:D:D
már nagyon váárom:D
puszih.

Betty írta...

Felvettelek MSN-re csak nem értem haza a kezdésre és nem tudtam jönni mert 8.-os vagyok és kell a pénz. -.- az ofő bevariált ugye érted de most 99% hogy jövök. Ha meg nem akkor előre szólok.
Azért játszhatom Alice-t?

Hencii írta...

Semmi gond, persze játszhatod Alice-t :)

Megjegyzés küldése