free counters

2009. december 11., péntek


Szép Jó Reggelt Mindenkinek! :)
Amint tudjátok, tegnap szerepjáték est volt!
Ami szerintem mint az előző, fenomenálisra sikeredett!! :):):)
Én nagyon- nagyon jól éreztem magam! :D
Bár az elején..., jó páran NEM JÖTTETEK!
De ezt leszámítva, és ezt a problémát megoldva, elég vicces történetünk lett:D
Egy ember 2 karaktert játszott! De így is jó volt=)
Az eredeti téma a : Cullenék karácsonya volt... ami átment Perverz Cullen Karácsonyba:D Volt egy két beszólás amitől a földön fetrengtem! :D Eszméletlen volt... :)
Gondolkoztam, hogy HOLNAP(nem sokára lelépek itthonról..és csak hnap du. jövök vissza!) szóval h holnap, felteszem az MSN beszélgetést( a szerepjátékot ) mivel nekem meg van a naplózott. (Lehett h itt ott kicsit megvágom, de a szövegeken nem változtatok!)
Mindenkinek Kellemes Hétvégét!
Köszönöm a részvételt tegnap este!
Köszii Nymphi h megint segítettél nekem:)
És szúrkoljatok ma este a barátnőmnek Wiwinek♥
Pusz:Hencii(:♥

3 megjegyzés:

кяιѕzтυ♥ írta...

áááh.fenomenális lett:D:D
nagyon jóóh volt:)
bár a végére kíváncsi vagyok:)
szval rakd fel lécci:D:)
és ide is leírom.(ne nézz hülyének:D): remélem leesz még szerepjátéékest:D
pusziih.

Nymphi írta...

Juuuj, Hencii! Annyira jó volt a péntek! És nincs mit, szívesen segítek.
És hát annyira nem is volt perverz, mert Jake NEM CSINÁLT SEMMIT Nessie-vel! :D
És Edward is áldását adta a leendő házasságra. :D :P

Hencii írta...

Sziasztook!! :)

Okés Krisztuh, rajta vagyok! :D Max. még szilveszter elött tudok egyett beszervezni, de ezt még csak tervezem :)!
Feltettem ;)

Köszönöm Nymphi :) Örök hála:)
Hát jha :)
háhá :D

Pusz(:♥

Megjegyzés küldése