free counters

2009. szeptember 1., kedd

New Moon


Keresgéltem nem rég a neten, és találtam egy képet, ami nekem oltárian bejön. Rem. nektek is tetszeni fog..
"
Majd amikor apád elhagyott teljes traumának ért az egész, nem , egyszerűen nem ment feldolgozni, depresszióba estem, síró görcsöket kaptam egyik pillanatról a másikra. Úgy éreztem mintha sírnom kéne de nem tudtam, hiszen a vámpírok nem sírnak, nem tudom hogy sikerült Nessie előtt ennyire megnyílnom, de örültem neki. – Szóval, nem tudtam van –e egyáltalán még az értelmemnek, amit nekem apád jelentett és még most is, mindig is jelentett, jelenteni fog azt nem tudom szavakkal kifejezni, ez egy leírhatatlan érzés egy olyan kötelék kettőnk között ami soha,soha az életben nem tud elszakadni, mondhatnám úgy szerelem volt első látásra,de ez nem igaz."



Twilgiht 5. rész (idézet) saját :)
A következő két fejezet után felteszek pár nevet hogy nektek melyik tetszeni a könyvet illetően, és neketek szavazni kellene.. =) Na szép estét Pusz : Heni<3


Twilight
New Moon Movie and Breaking Dawn Movie

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése