free counters

2009. szeptember 28., hétfő

"Képzeletbeli Interjúk"


Gépemen kersgéltem.. és találtam pár alkonyatos képzeletbeli inerjúkat.. ha van kedvetek akkor jó olvasást!!! A fejezetet pedig meg próbálom megírni ;)


Tehát. :

Egy igazán egyedi,gyönyörű étterembe találkoztam Rosalie-val 17:00-órára beszéltük meg a "vacsorát"(persze hogy csak én fogok enni :D) . 16:58 -at mutat az óra és Rosalie besétál az ajtón,nem hogy besétál be repül,mint egy angyal , egy szuper modell angyal :O

-Szia /Rosalie/

-Szia

-Tudom hogy ismersz de azért bemutatkoznék Rosalie Lillian Hale vagyok :)

-Öhh.. én pedig Szántó Henrietta =)

-Szép név

-ohh köszönöm

-Kérlek tegeződjünk!!

-Rendben :D

/Pincér/ :

-Mit hozhatok hölgyeim ?

/Rose/:

- Köszönöm nem kérek semmit

/Én/:

-Egy jeges kávét kérek

/Pincér/

- Rendben máris hozom

-Régen imádtam a kávét sok sok tejszínhabbal.. már kicsi gyerekként reggelente tejeskávét hozott anyukám .. hiányoznak nagyon :(

-Sajnálom.

-Nem, már feldolgoztam, de én annyira szerettem a családom,és még mindig szeretem hogy számomra ez egy hatalmas trauma volt.

-Hát gondolom

-Hol éltél "eredetileg"?

-Rochester, New York állam

-Mér ellenzed annyira Bella vámpírrá válását? tényleg ennyire gyűlölöd?

-Jajjj .. dehogyis szó sincs róla. Egyszerűen Bella őrült ha képes eldobni az életét, és mindent megadnék hogy újra ember lehessek,a szépségemet is feláldoznám minden kincsem, Én,Én,Én ... én csak egyszerűen féltékeny vagyok Bellára.

-Az igaz hogy Edwárdal,szóval hogy ti majdnem összejöttetek?

-Igen,még nagyon régen , Bella akkor még nem is élt, de Edwardal mi mint a Tűz-Víz , nem ment, és nekem Emmett a nagy szerelem :)

-Alice a testvéred nem de?

-Nem, Testvérem : Jasper Hale

Sógornőm: Alice Cullen

Sógorom: Edward Cullen

-Huuhh ti sokan vagytok :D

-Igen az biztos , és remélem többen is leszünk :)

-Te hány évesnek nézel ki ?(bocsánat a kérdésért)

-OO..semmi gond:) hát 18 évesen lettem Vámpír

-Ki volt a legfiatalabb?

-Edward : 17 éves volt

-Ki viseli a legnehezebben ezt az életet?

-Mindenki, de aki a legjobban szenved,kimutatja az szerintem én vagyok,Edward is ugyanúgy mint a többiek,de ő most legjobban Bella sorsa miatt aggódik.

-Hát mindent köszönök Rose

-Igazán nics mit. Remélem még találkozunk

-Igen,énis

-Szép estét!!

-Viszont!!

-És Rose ki sétált az éttermből mint egy gyönyörű ragyogó fényes csillag:)



Szia

Oké,Kösz :)

Hát nem is tudom h akit választottam végülis vámpír vagy vérfarkas párti :D

Szóval :

Az Amerikai Egyesült Államokba utaztam, és ott egy igazán elegáns kávézóban találkoztam a világhírű írónővel , Stephenie Meyer-el .

10 perccel korábban érkeztem , mint az írónő .

Stephenie Meyer , be sétál az ajtón, igazán elragadó .

Szia Stephenie Meyer vagyok !

Szia én pedig Szántó Henrietta !

Mi elött 2 szót is válthattunk volna a pincérnő az asztalunknál termett .

Én egy jegeskávét kérek, én pedig egy narancslét !

Rendben máris hozom!

-Na akkor lássunk neki ! :D

-Rendben,miért pont alkonyat/twilight/ lett a mű címe?

-ohh..hát, eredetileg Forks lett volna a mű címe de az ügynökömnek nem igazán tetszett :S így hát össze írtam egy listára több lehetséges változatot és az alkonyat szerepelt a lista élén,így hát egy hétig így emlegettük a művem, és elnyerte a tetszésünket !!:)

-Mér pont az "alma" lett a borító képe ?

-Az alma a jó és rossz tudás fájának tiltott gyümölcsét szimbolizálja, és egyben Bella és Edward tiltott szerelmét is jelképezi. A tiltott gyümölcs és a tiltott szerelem kapcsolatára a könyvet indító idézet is utal:

"De a jó és rossz tudás fájáról nem ehetsz: mert azon a napon, amikor annak gyümölcséből eszel, halálnak halálával halsz meg."

-Az igaz hogy egy álomból szőtted az egész történetet?

-Igen,egész pontosan 2003 június 2-án. Álmomban egy halandó lányt láttam, aki egy vámpír fiúval beszélgetett egy mezőn. A vámpír szerelmes volt a lányba, de ugyanakkor mérhetetlenül kívánta annak vérét is. Miután felébredtem, úszó edzésre vittem fiaimat, és amíg rájuk várakoztam, addig aprólékosan megírtam álmomnak történéseit, később ez lett az Alkonyat 13. fejezete. Szinte minden napomat a számítógép előtt töltöttem és írtam. Éjjeli szekrényemre jegyzetfüzetet és ceruzát készítettem ki. Amikor éjjel vagy reggel felébredtem és álmomban olyan dolgot láttam ami a könyv hasznára válhat, akkor rögtön leírtam.

-Hogy sikerült kiadnod a könyvet?

-Hát, ez a része bonyolultabb volt:S, több helyre is jelentkeztem,de mindenhonnan csak elutasításokat kaptam,végül feliratkoztam a WritersMarket.com-ra, ahol kikerestem több kisebb kiadót és Irodalmi Ügynökséget. (Ezeket az ügynökségeket úgy kell elképzelni, mint mondjuk az ingatlan piacon. Az ügynök azon munkálkodik, hogy az adott terméket minél több helyen bemutassa szakértő véleményével, és az ajánlati árakat is feljebb nyomja - a szerk.) 15 helyre küldtem el bemutatkozó és érdeklődő levelem, 7-8 helyről küldtek nemleges választ vissza. Azokat is megtartottam emlékbe.Legnagyobb örömömre végül a Writers House levélben kért meg küldjem el az első három fejezetet nekik. Aztán kértek küldjem el az egész könyvet, mert esetleg érdekelné őket.Egy hónap múlva a Writers House egyik munkatársa, Jodi Reamer felhívott telefonon és közölte velem, hogy szívesen elvállalná az ügynöki munkát. Két hétig dolgoztunk még a könyvön, hogy olyan formába hozzuk, ami elnyerheti a kiadók tetszését.Miután végeztük a munkával 9 kiadónak küldtük el a könyvet és vártunk. Nem kellett sokáig várakoznunk, a Little, Brown and Company Kiadó egyik vezetője egy belföldi repülőút alatt olvasta végig a könyvet és Hálaadás napját követő másnap már elő is állt egy csábító ajánlattal, melyben 750 000 USD értékben le is szerződtünkk vele további három részt is megrendelve. Ekkor már hat hónap telt el a sorsfordító álom óta.:)

-Elárulod mit szimbolizál a további 3 könyv borítója ?

-Persze :)

New Moon : A borítón egy hervadt, elhagyott tulipánt van. A tulipán Bellát ábrázolja, a könyvben, a lány iszonyú megpróbáltatásoknak lesz kitéve és ezért magába fordul. A a tulipán alatt egy könycsepp formájú szirom, ami Bella átsírt napjaira utal.

Eclipse:Itt egy vörös selyemszalag van, ami el van szakadva. Bella és Jacob kapcsolatára utal Bella rájön hogy Jacob több mint barát.A barátság ez a szalag, amely könnyen elszakad.Össze lehet azért kötni, de a csomó ott marad.A szalag azt is jelképezi, hogy Bella nem tud teljesen elszakadni emberi mivoltától.

Breaking Dawn:Hát ezt nem szeretném elárúlni,hátha van olyan ember aki még nem olvasta,és csak lelőném a poént :D:S

- Rendben,azért köszönöm :) Melyik a kedvenc köteted?

-Nem tudok választani :D

- És esetleg kedvenc idézetek?

-Ohh az van egy pár :

"Olyan hamar visszajövök, hogy nem is lesz időd hiányolni. Vigyázz a szívemre - veled hagytam." (Edward,Eclipse)

"Elképesztő. Hogy lehet valaki ilyen apró, mégis ennyire idegesítő??"

- "Ez tehetség." (Edward, Alice,Eclipse)

"Bajban vagy. Hatalmas bajban. A dühös grizzlik unalmasak lesznek azután, amit itthon kapsz." (Bella)

"Grizzliket megszégyenítő haragra készültem, és ez az, amit kapok? Gyakrabban kellene felhúznom téged." (Edward,Eclipse)

- "Játszani fogunk. Kő, papír, olló."

- "Miért nem mondod meg inkább ki nyert?"

- "Jó. Remek." (Alice, Edward,Breaking Dawn)

És természetesen : - "És az oroszlán beleszeretett a bárányba..." - mormogta. Elnéztem, elrejtve a szemeimet, ahogy megborzongtam az izgalomtól. - "Micsoda buta bárány." - sóhajtottam. - "Micsoda beteg, mazoista oroszlán." (Edward és Bella,Twilight)

-Hát nagyon szépen köszönök mindent :)

-Igazán nincs mit

-Remélem máskor is találkozhatunk.

-Igen persze.Jó repülést !

-Köszii..de mostmár tényleg sietnem kéne,még a végén lekésem a repülőt!!:D

-Szia

-Szia!!




helloka :P

itt az én iterjúm :

Hüvös,Borús forks-i időjárás járta a várost.. Alice Cullennel volt találkozóm..nagyon izgatott voltam,imádom Alice-t káprázatos:)

16:00-ra beszéltük meg én már 15:45 óta itt ülök, és pontosan most van 16:00 óra.. Alice besétál az ajótón..azta mindenit ennyire bájos,kecses mozgást még nem láttam soha életemben mint egy földre szált anygal,vagy egy tündér kisasszony =)

Miután Alice biztosított a pincért hogy valóban nem kíván fogyaztani semmit , feltettem ovatosan a kérdéseimet:

-Alice milyen érzés embert ölni?

-Hát,én,én.. Nem szivesen beszélek erről,mivel láttam előre,sejtettem/mivel fiatal voltam nem tudtam mi történt velem/..rettenetes volt az egész :(

-Ha választhatnál ember maradnál?

-Hát szerintem jó buli ez a vámpír élet:P

-Jasperrel terveztek örögbefogadást?

-Nem,nem érzem magam anyuka tipusnak,vagyis MÉG nem :S

-Mi a kedvenc ruha márkád?

-Ohhh..én mindent szeretek/Alice nevet:D/ de legjobban a régi dolgok jönnek be :)

-Hát eggyenlőre ennyi is elég..tudom hogy nagyon nehéz most is neked..

-Áááá..ráse ránts:D már hozzászoktam :)

-Rendben

-Na de ha megbocsátasz a családommal megyünk "vacsorázni"

-Jolvan,rendben van Alice köszönök mindent:)

-Igazán nincs mit szia!!

-Sziia!!

Én még egy jó darabig az étteremben ültem,szürcsöltem a kávém,olvasgattam Alice válaszait..és rájöttem hogy Alice hazudott :S ő vissza szeretné kapni az emberi énjét..Hisz :

1.:Emberölés

2.:Most még megbírkózik azzal hogy vámpír de késöbb nem fog menni ha így fogja fel:S

3.:Ha idősebb lenne..már biztos lenne gyereke:S

4.: a RÉGI ruhák..

5.: már nem nehéz neki hanem szörnyű :S

Össze foglalva Alice egy örök rejtély marad =)



Sétálgattam az utcán, későre járt, nem akartam haza menni, csak a folytonos veszekedést hallgathatnám, a fák, a szél, az illatok annyira megnyugtattak, egy dologra tudtam gondolni amitől beindult a fantáziám, ez az alkonyat volt, hiszen mindenre elszánt, néha már teljes önfeláldozó szenvedélyben égek iránta. Mikor lesz már new moon? Mindek húzzák idáig? Annyira várom már. Hiszen Edward Cullen egy álom pasi. Mármint csak Edwardként.. mint Rob. Hát no comment.. Mit tegyek? Hova menjek? A legjobb lesz ha le ülök egy padra. Talán lenyugszok, és a gondolataim is a normális kerékvágásba állnak. A padon ült egy alak. Olyan érdekes volt, ismerős, de még sem tudtam a helyére rakni. Leültem, és bámultam előre tanulmányoztam az előttem álló fa formáját olyan különleges volt. De a mellettem ülő személy még mindig jobban foglalkoztatta az elmém nagy részét. Látta rajtam a nyugtalanságom, így hát felém fordult.
- Hello, Edward Cullen vagyok. Szólított meg. Sikítottam 100-szor és 100-szor újra,és újra az elmémben. Ő itt ? még is miért ?
- Szia. Az én nevem Heni. Tudok rólad mindent, a legnagyobb rajongóid közé sorolhatsz./nevettem saját magamon/
- Hm, tényleg? Kérdezte széles mosollyal az arcán.
- Igen.
- Kérdezz felelek ? és az a bizonyos féloldalas mosoly jelent meg a gyönyörű arcán.
- okéé. Egyeztem bele.
- Születési nevem?
-
Edward Anthony Masen/ ez roppant könnyű, minden twilight imádó alapja/
- Mikor születtem?
- Hm, cseles, születésed ( ember ) : 1901. június 20. , születésed ( vámpír ) : 1918. szeptember
- Hány éves vagyok ?
- Alakilag : 17 eredetileg : 91 ( mióta vámpír ) , 108 emberi életeddel együtt
- Képességeim?
- Ugyan már, nehezebb nincs ?
- Nem tudod ?
- általános vámpír képességek, gyorsabb vagy , mint családod többi tagja, gondolatolvasás
- Szüleim ?
- Ember : Edward Masen , Elizabeth Masen Vámpír : Carlisle Cullen , Esme Cullen
- Lakóhelyem ?
- eredetileg Chicago,Illinois állam, USA - azóta többször költöztél
- Hmmm, helyes, páratlan .
- Tudom . / nevettünk/
- Hobbim ?
- Szeretsz zongorázni, autó gyűjtés
- Testvéreim ?
- Hm.. fogós..
Testvéreid : Alice Cullen, Emmett Cullen
- Sógornőm ? Sógorom?

- Rosalie Hale, Jasper Hale
- Hmmm.. tényleg nagyon ügyes vagy !! Most én kérdezek.. / ajánlotta fel Edward /
- Rendben
- Melyik a kedvenc jeleneted ?
- Hm, „ Az oroszlán beleszeret a bárányba… „ az annyira jó. Beleszédülök.
- Hát igen. / edward édesen kuncogott/
- És neked ?
- Az összes. / kacsintott egyet /
- Fázok. Mondtam ki végül, hiszen már dideregtem.
- Tessék.. és Edward rámterítette a pulcsiját.
- Köszönöm / és elpirultam /
- Későre jár, lehet hogy haza kellene mennem, anyukám már biztos halálra aggódja magát.
- Rendben, örülök hogy találkoztunk, remélem látlak még.
Levettem Edward pulcsiját át nyujtottam neki, és sarkon fordultam.
- Hát akkor Szia !!
- Sziia!! Vigyázz magadra !!


Szemeim lassan kinyíltak, kába voltam, csak álmodtam ??


Naaa??? Várom azért a kommenteket... ;) Pusz :
Henii (:♥

4 megjegyzés:

EM ☆ írta...

Szia! Tök jók lettek! Főleg az utolsó, meg az Alice-s. Meg mindegyik:D
Puszi^^

Hencii írta...

Kösziii :D
Pusz (:♥

Trudesz írta...

Szijom az elsőő meg az uccsó a legjobb imááádom (L)
puszoom^^

Hencii írta...

:$$köszii :)
PusziiTrudiim (LLL);]

Megjegyzés küldése