free counters

2009. szeptember 28., hétfő

...


Szóval.. mindenkinek nagyon köszönöm a szavazatokat, de még is foglalkoztat egy kérdés.. ha nem olvasod a Brilliant Moon-t akkor minek jársz ide ? és minek szavazol.. egyátalán nem baj, sőt legalább érzem mennyire szeret az a 3 ember.. de még is rosz érzés, mivel szívemet lelkemet kitárom elétek, és akkor van 3 ilyen emberke aki néha elgondolkodtat hogy valójában minek csinálom én ezt? és akkor rá jövök hogy a többi ember számít rám .. és várja , szereti azt amit csinálok.. :) Szóval köszönöm nektek hogy elküldtétek azt a bizonyos 3 szavazatot még az előző kérdésemre.. csak nagyobb lett az önbizalmam ;) :$


És a többieknek mindent köszönök :)(L) Csak miattatok csinálom... =)
Pusz : Henciii (:♥

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Igazából én tényleg nem tudom, mi történt, mert most találtam rá az oldaladra, és most olvastam el a történtet, de nagyon tetszik és szuper a megfogalmazása és a stílusa is, a történetről nem is beszélve^^
Nagyon tetszik, remélem foytatod*.*

pusszíí:Detty

ui.ne haragudj, hogy csak így írok, mert nem tudom hogy mi volt, csak el akaram mondani a véleményem, nem akartam beleszólni semmibe (:

Hencii írta...

jhaj.. köszönöm szépen :$ nem szoltál bele semmibe :) csak elmondta a véleményem, mint azt álltalában sokszor :DD Köszönöm szépen :$ FOLYTATOM!!! minden képp befejezem az egész történetet ;]

Pusz(:♥

Megjegyzés küldése