free counters

2009. szeptember 30., szerda

Ízelítő..


Nem tettem ilyet, és többet nem is fogok, szóval most ragadjátok meg az alkalmat...
Szóval, elkezdtem megíni a 9.FEJEZETET... befogom fejezni a héten ha minden jól alakul.. bocsánat, de sok a tanulni való.. :SS =[
Tehát egy icipici meglepetés nektek :




Brilliant Moon

9.fejezet

Renesmee szemszöge

Miért létezem?

- Igen, én vagyok az.
- Visz. hall. És ezzel le tette a telefont az ismeretlen személy.
Ki ő? És mit akarhat TŐLEM ?? Még több kérdés. Pompás. Egyre jobb az életem mit ne mondjak. A telefonom újra megcsörrent. Vajon megint az a valaki lesz?
- Szia Nessie!
- Oh, szia Jake!!
- Mi újság?
- Á, semmi valaki gúnyt űz velem..
- Tessék? Kérdezte aggódva Jacob.
- Valaki felhívott.. és megkérdezte hogy én vettem –e fel..
- Találkozzunk !! ajánlotta Jake.
- Rendben. Egyeztem bele
- Átmegyek hozzátok.
- Oké , várlak. Válaszoltam, és ezzel a lendülettel eltettem a mobilom a zsebembe.
nem volt semmi értelmes dolog ami le kötötte volna a figyelmem, de egy kicsit fáradt voltam. Jake 20-30 perc alatt ér ide, addig alszok egy pár percet, mivel maga az alvás szörnyen nehezen ment, bármi kis apró pici reccsenés történik, én arra megébredek, kifinomult hallásomnak köszönhetően. Nem rég pl. volt egy éjszaka amikor szinte percenkét megébredtem minden apró cseprő zajra. Be is sétáltam a szobámba, be bújtam a takaróm alá, fejem a párnámra hajtotta, lehunytam a szemeim, és vártam hogy az álom manók porlyukat szemeimre hintsék.

Neeeeeee, neeeeee kérlek ne tedd ezt, kérlek maradj velem, nem hagyhatsz itt, Nessie szeretleeeeeek !!!!!!!!!! Kiabálta újra,újra,újra és újra Jacob, hallottam őt, de válaszolni, vagy bármit jelezni nem tudtam, a lelkem halott volt, a testem nem alkotott még egy felet se, kezdtem elfogyni, köddé válni, majd egy erős ütést éreztem a mellkasomban, és megint éreztem mindent a végtagjaim tudtam mozgatni, és azt hiszem a beszéd is menni fog most már. De a szagokat,hangokat nem érzékeltem most már olyan erősen, valami meg változott. Eltűnt belőlem a vámpírság.

Arrébb fordítottam a fejem, az ágyam megreccsent, én pedig kinyitottam szemeim.

Már megint ÁLMODTAM!! Ez egyre sűrübben fordul mostanában elő velem, eddig kb. hónaponta jó hogyha egyszer álmodok, és most már minden alvásnál tudok.

Mikor kinyitottam szemeim, két másik gyünyőrűséges szempár bámult az enyémbe elvesztem az ő szemeiben és csak zuhantam a mélyégbe.



Brilliant Moon ( Ragyogó hold )

Kövi fejezetének bevezetője.. csak hogy legyen olvasni valótok, és bocsánat a sok késésért.. FOLYTATOM természetesen a fejezetet, és egybe lesz felrakva az egész feji.

Pusz : Hencii (:♥

2 megjegyzés:

EM ☆ írta...

Siess! Nagyon gyorsann! Most, hogy felraktad, csak még jobban várom a kövi fejezetet! :D Sííííííess. Bocsi ám h ennyire sürgetlek... de nagyon jóó!!!

Hencii írta...

Semmi gond :D Siiieteeeek.. időpontot nem mondok.. hagy legyen meglepi mindenkinek.. ;](LLL)

Megjegyzés küldése