free counters

2009. október 6., kedd

Olvasni való.. =)


Annyira jóó.. annyira tetszik.. Jacob nem a kedvencem.. soha nem lesz az.. de akkor ez annyira jóóóóó ;] Olvasd tovább :$

Mint tudjátok (vagy nem) én a házunkkal szembeni kisbolban dolgozom eladóként. Lassan 1 éve ott tengetem napjaim nagy részét és szinte mindenkit ismerek a környékről. Általában jókedvű vagyok és csacsogok a vevőkkel,főleg ha vmi szimpatikus úriember XD. Persze vannak öreg bácsikák is, akikkel nemszívesen beszélget az ember,de hát ez is hozzátartozik a dologhoz...
Egyik nap reggel én nyitottam a boltot. Szokásos reggeli teendők: kirakni a kenyereket,elrendezgetni a friss péksütiket,kávéfőzőt bekapcsolni, stb. Útálom,amikor nyitás előtt 10 perccel már tolonganak a bolt előtt és kopogtatnak,hogy nyissak már ki,mert ők mennének dolgozni.
Ugyan így valaki kopogott az ablakon. Mivel jó fej vagyok,kinéztem,hátha tényleg siet, vagy megy a busza,vagy valami. Amikor kinyitottam az ajtót, 2 motoros srác várt kinn. Ők kopogtattak. Mindkettőn bukósisak volt,bár így is látszott,hogy egész jókiállásúak és jóképűek. Csak az egyik szállt le a motorról,hogy bejöjjön vásárolni,a másik csak biccentett felém. Igazán szép szemei voltak,mivel csak annyi látszott belőle,meg hogy hosszú haja van ami kilógott a bukó alól.
A másik srácnak is hosszú haja volt aki bejött.
-Szia, tudom,hogy még nem vagy nyitva,de kérhetnénk egy pár zsömlét meg vmi felvágottat,mert egész éjjel nem aludtunk és iszonyúan éhesek vagyunk.
-Hello. Na jól van,de csak hogy lásd,milyen jó szívem van.- egy mosoly kíséretében bementem a pult mögé.- tehát,hány zsömit adhatok? Gondolom 2 jókora embernek vagy 10-et csomagoljak,nem?
-Hát az az igazság,hogy elég jó étkűek vagyunk,meg az este is kifárasztott, inkább csomagolj 20at- kicsit félénken és halkan válaszolt a bukósisak alól
Huhh....20 zsömle? Tényleg jó étkűek- gondoltam magamban. - Mellesleg útálatos ha valaki nem veszi le a bukósisakot,amikor bejön a boltba és úgy beszél hozzám.Nem bírtam tovább, zsömi csomagolás közben megkérdeztem tőle:
-Hogy hogy nem veszed le a sisakot?Nincs egy kicsit meleg benne?
-Hát ilyenkor nemszoktam levenni
Síri csönd...igazából nem is ezt kérdeztem,nem értettem a kitérő válaszát.Mi az hogy ilyenkor?
- Kérsz még valamit a zsömléken kívül?Talán egy fél disznót?- sikerült megtörnöm a csendet, elkezdett kacagni a bukósisak alatt.
-Hát igazából épp egy fél kg párizsit szerettem volna,de ha van disznód,azt is elviszem.- kacsintott rám.
-Hát várnod kell,mert épp most vágják a raktárban - viccelődtem,biközben a parizert szeleteltem.
-Akkor feltétlen szólj,hogy a felét mi elvisszük. Este sütögetés lesz, el fog fogyni.
-Hányan lesztek,hogy egy fél disznót megennétek? Házibuli lesz?
-Igazából csak apummal csinálunk vacsit. A naggyát én enném meg.
Én nevettem,de ő csak mosolygott,mint aki komoly beismerő vallomást tesz. Nem hiszem el,hogy valaki ennyit eszik. ...
-Mást kérsz még?
-Hát vennék még paradicsomot és paprikát.
-Az a kinti előtérben van,ha gondolod segítek szedni. Ha jól sejtem, egy nagy zacsival szedjek,ne egy kicsi nejlon-táskányit.
-Honnan gondolod?- mosolygott,és tudtam,hogy készíthetem az 5 kilós zacsit.
A bolt rettentően pici,alig lehet elférni. De ahhoz,hogy tudjak neki segíteni,előre kellett mennem a zöldséges állványhoz. A pult előtt elhaladva véletlenül a kezemmel hozzáértem az ő kezéhez.
- Aucs...
-Jajj, ne harizz, csak próbálok sietni.Nem akartam neked menni - most,hogy ott álltam mellette, most tűnt fel,hogy milyen magas. Vagy 1 fejjel nagyobb volt nálam. Majdhogy nem ilyesztő lett volna,ha nem tudnám,hogy milyen jó fej.
-Á, semmi gond. Ez az este egyik mellékterméke.- halványan elmosolyodott,majd elkomorult.
-Na mostmár elmondanád,hogy mit csináltál,ami miatt rohadtul éhesek vagytok a haveroddal és még sérüléseid is vannak?- micit mosolyogva de inkább dühösen kérdeztem.
-ÓÓÓ, hát ha az elmondom,meg kell hogy öljelek- mondta szinte nevetve, bár szemei komolyan rámszegeződtek.
-Akkor ölj meg,de ha nem mondod el,a kíváncsiság fog megölni. - jól láthatóan durcásan elkezdtem a paradicsomokat a zacsba hajigálni.
Igazából nem tudtam mérges lenni,mert ez az ő dolga,hogy mit csinált,de azért szeretem láttatni,hogy haragszom rá,mégha nem is. Ez jó manipuláló eszköz, főleg ha az ember ki akar a másikból húzni avalmit. Síri csöndben visszamentem a pult mögé és csak ennyit kérdeztem kimérten:
-Más valamit adhatok?
-Jajj már,mi ez a rossz kedv korán reggel?! Mosolyogj már,mert különben egész napom azzal fog eltelni,hogy arra gondolok,hogy az egész napod miattam romlott el - ezt egy iszonyúen szexi és igéző nézés követte.Nem tudtam ellenállni, muszály volt mosolyognom.
-Na az ilyet szeretjük.
Kifizette a számlát és éppen készült kifelé. Az ajtóból visszafordult.
-Nem lehet itt kávét venni? Quil barátommal innánk egy kávét.- Quil??? Na várjunk,csak? Ha a haverja Quil ül a motoron,akkor tudom már,miért volt olyan ismerős ez a stílus.Na neeeem, ilyen nincs,hogy pont hozzám jönnek be egy őréjszaka után kávézgatni. Mindenesetre jobb,ha nem fedem fel,hogy tudom hogy ő Jacob Black. Így már érthető a nagy étvágy és a sérülésk...
-De lehet kávézni, de csak ha meghívtok engem is. - mosolyogva öntöttem ki nekik és magamnak a kávét és kisétáltunk a boltból.Szeretek kávézgatni a kevőkkel,főleg ha Jacob az.... Úristen, remélem tényleg ő,mert... aaaa
- Uhh,de jó meleg. Na várjunk....
-Igen,én is pont arra gondoltam,hogy sisakban,nem lehet kávézni,kénytelenek vagytok felfedni magatokat- nagy kacagás közepette levették a sisakot.
Jól gondoltam. Jacob Black ott állt előttem teljes valójában. Leírhatatlan élmény látni a motoros szerkójában a motort támasztva amint szürcsölgeti a kávét. Anniyra emberi, anniyra szexi és mégis anniyra más.
-Hé,hát téged ismerlek, te Jacob vagy,nem?
-Hé, hát te ezt meg honnét tudod?- kaccsintott,majd szürcsölt egyet a kávéjából. - Egyébként meg ne kiabálj,mert nem szerencsés szétkürtölni,jobb ha nem tudja ezt senki.
-És most akkor mi a tervetek mára?
-Hát először is eszünk,majd beszámolunk Embryéknek a ma történtekről, majd alszunk egy hatalmasat.
-És mi történt?
-Csak a szokásos. Szerencsére minden rendben van, de a jó hírt is közölni kell nem csak a rosszat.
-Igaz,és lehet egy személyes kérdésem?Tudom nem rám tartozik,de kíváncsi vagyok. Milyen érzés a olyannak lenni?
-Ugyan már,milyennek?- Teljesen érhetetlen arcott vágott,holott ő is tudta,hogymire gondolok.
-Hát olyannak...olyan -itt suttogóra fogtam - Hát farkasnak!
-Hát tényleg nem rád tartozik,de ez a kávé megér ennyit- kacsintott,majd folytatta - Igazából hasonló érzés,mint amikor álmodsz,és valaki más vagy. Tudod,hogy ki vagy valójában,de tudod,hogy egy másik lény is vagy. Kettős érzés,de nemfeltétlen kell rosszra gondolni. - Quillel összenéztek,és nevettek. - meg persze olyankor állandóan éhes vagy...
Mind a 3an együtt nevettünk,mintha ősidők óta ismernénk egymást. Felhőtlen baráti nevetés volt.
-Meg persze az átalakulás az izgalmas a farkas létben,nem maga a tény,hogy farkasként közlekedsz.
-Ezt nem értem.
- Tudod ez egyfajta orgazmikus érzés. Nem kell szó szerint érteni, csak vmi iszonyúan kellemes. Amikor eldöntöm,hogy farkas leszek,az agyamból egyfajta zsibbadás meg végig az ujjaimba és a lábaimba,majd onnan visszafelé jön a másik érzés,ami hasonló ahhoz,amikor erősen megfogod a saját kezed. érzed a szorítást,de tudod,hogy te uralod. Egy pillanatra azt átérzed,hogy te és csakis te vagy ura a testednek.
-Wáó..uhh...ez elég furcsán hangzik.
-Hát tényleg elég furcsa,de nagyon jó. Mint amikor elzsibbad a lábad,és mikor elkezd "kizsibbadni" rájössz,hogy tudod irányítani a lábad,csak érzel valami mást is. Kb ehhez tudnám hasonlítani.
-Váó, és hogy reagáltál,mikor először felötlött benned,hogy "Úristen farkas vagyok!"
Megitta az utolsó korty kávéját,kidobta az üres poharat. Szépen visszasétált a motorhoz,ráült,bár még nem indította be csak elkezdte a sisakját tisztogatni.
-Nem is tudom. Olyan volt,mintha mindig is tudtam volna hogy ez fog történni. Egyszerűen dejavu érzés volt érezni a bizsergést az ujjaimban. Szerintem már álmomban átváltozhattam párszor,mire ébren is megtörtént.
Feltette a sisákját,és beindította a motort. A motorjának berregő mély hangja kizökkentett a képzeletemből.
-Jajj,hát máris mentek?
-Hát igen,mert marha éhesek vagyunk,meg neked is nyitni kell,már 7 óra 5 perc..késésben vagy ksilány.- mosolygott, rámkacsintott és csettintő hangot adott ki a szájával.
-Hát jólvan, kössz a beszélgetést,jöhettek ám sűrűbben is.
-Holnap is te nyitsz?
-Hát és délutános vagyok, 2re jövök.
-Esetleg elhozzalak munkába?
Hatalmasat mosolyogtam és a házra mutattam a bolttal szemben: Én ott lakom,pont a bolttal szemben, de ari vagy.
-Váó,hát nem jársz messzire dolgozni! Esetleg egy délelőtti motorozás?
-Éppen benne vagyok,de készülj fel,hogy nagyon tudod sikítani ha vélek!
-Ugyan már,nem mondod? Mellettem félsz?
Lehajtotta a bukó plexijét,beindította a motort.Felbőgott a mély,semmihez sem hasonlítható motor hangja.Meghúzta a gázt,a kavicsok csak csikorogtak a kerekek alatt. Elindultak a hátsó kertek felé.
Végignéztem,ahogy a motorok lámpája eltávolodik, majd visszamente a pult mögé,és vártam,hogy jöjjön a többi vevő.


Írta: Batancs Enikő

Köszönöm =) ..

Pusz: Henciii(:♥

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése