free counters

2009. október 1., csütörtök

Interjúúú.. ;]


Mit csintem én ma nektek ??

Csak mert az egyik legjobb barátnőm külön kérte.. :$ ;]

Szóval.. Egy új interjút írtam nektek.. barátosném választotta : [ olvassatok :D ]


Hello mindenkii !!! Az én nevem Heni, mint azt már mind jól tudhatjátok, ma egy kis rádiós csevegést folytatok 1 igen tisztelt személlyel szóval.. köszöntsétek nagy tapssal :
- Alice Cullen itt a Heni Show-ban !!!
- szia !! köszöntöttem vendégem.
- Szia. Trillázta Alice elragadó mosollyal meghintve.
- Alice mi a teljes neved ?
- Ohh.. /Alice nevetett/ Hát a vámpír természetesen : Alice Cullen de a születésemkor kapott nevem : Mary (Alice) Brandon.
- Hmmm.. te mikor is születtél ? bocs a kérdésért.
- Semmi gáz. Emberi születésem dátuma : 1901 a hónapra,napra nem emlékszem. Vámpír pedig : 1920 sajnos itt sem emlékszek a hónapra, se napra. 19 éves koromban történt.
- És hogy történt ? / kérdeztem Alicet/
- Már emberi életeimben is úgy mond láttam a jövőt, és a szüleim e miatt elmegyógyintézetbe zártak. Közben egy vámpír megérezte a szagom, követett , íncsiklandó csemege voltam számára.
- James / böktem ki végül./
- Pontosan. /folytatta a tündér lány / És ezután az elmegyógyintézetbe dolgozó orvos vámpír, nem Carlisle volt, akkor én még nem ismertem a Culleneket, szóval azaz idős vámpír átváltoztatott hogy James aki Bella gyilkosa szeretett volna lenni , engem is megöljön.
- Kik a tesóid ?
- Edward és Emmett Cullen

- Mi a hobbid ?
- Ruha ruhával természetesen/ édesen kacagott / és persze imádok bulikat szervezni.
- Mi a kedvenc autó márkád?
- persze az Edward-tól kapott Porsche 911 Turbo-t. Sárgába. Álom autó.
- Van testvéred , mármint „vérszerinti” ?
- Igen, utána jártam a neve :
Cynthia Brandon, és van egy lánya akinek a neve Alice.
- Nem szeretnél velük találkozni?
- Már hogyne szeretnék.. de mit mondanák, szia én vagyok a vámpír tesód, mi történt veled az elmúlt évtizedekben ??
- Hát igen .. igazad van.
- Eltudnád képzelni az életed a Cullen család nélkül?
- El. De az nem lenne élet.
- Hol éltél eredetileg ?
-
Biloxi, Mississippi
- Milyen képességeket kaptál ?
- Jövőbe látás, és ahogy Edward mondja kicsi,de roppantul idegesítő.
/ Mindketten nevettünk/
- Hát köszönök mindent Alice. Remélem máskor is benézel hozzánk.
- Igen persze. Köszönök mindent..Mindenkinek klassz napoot!!!
- Sziia Aliceee !! Pár perc szünet..
Az előtérben még váltottunk Aliceszel pár szót, édes, elbűvölő volt. Olyan kis imádni való koboldszerű tündérrel átöltve nem létező ember. De Alice vámpír. Így már minden stimmel.





Mindenkinek szép napot!! Legközelebb legkésöbb hétvégén írok nektek valamit.. az legyen meglepetés..

Pusz : Hencii(:♥

2 megjegyzés:

Trudesz írta...

Imááádom!!!!(L)^^
És téged is kimondhatatlanul és leirhatatlanul!!!(L)

Hencii írta...

Örülök h tetszik =) ezt neked szántam.. :)(L)
Én iiiiis (LLL);]

Megjegyzés küldése