free counters

2009. október 4., vasárnap

Most van egy kis időőm.. =)



Haliihoo =) Ismét én :D szóval ma van egy kis időm az oldalra, frissirésekre,képek beszerzésére.. hírekre .. STB :) És hát valami eszméletlenül fantasztikus érzés tölött el.. még hozzá :
2009.07.30.-án hoztam létre a blogot..
nem járt ide akkor még senki,
nem is írtam, nem is törődtem azzal
hogy van egy saját oldalam..
csak "úgy volt"
, nem foglalkoztam vele,
most már pedig,
ha tehetem naponta töbször
is benézek, és mindig
örömmel tölt el hogy
a elolvasok egy megjegyzést,
vagy hogy látom a 6-os számot a rendszeres olvasóknál.
vagy hogy már mennyi ember kattintott ide..
EZ egy leírhatatlan érzés..
és az oldal / ti.. már az én kicsi éltem részei
vagytok.. szóval köszönök nektek mindent!!!:):):):)
Remélem még mindig szerettek ide járni..
Viszont egy kérésem lenne !!! :
- Bármi javaslatod van az oldallal kapcsolatban
hogy még mi legyen, vagy akármi írd meg nekem ;]
Köszönöööööm!!!!
Puszilok Mindenkit :
Henciii(:♥

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése