free counters

2009. október 11., vasárnap

Brilliant Moon 10.fejezet


Szép jó napot !!!!!!!!!! Remélem örülni fogtok a híremnek : Meg írtam a 10. fejezetet, ahogy ígértem összeszedtem magamat... =) Jó olvasást..

Brilliant Moon

10.fejezet

A boldogság.

- Hallgatlak apa.
- Szóval.. – kezdett bele.. Azon gondolkodtunk anyáddal hogy.. szóval.. hogy…
Apa nem jutott egyről a kettőre szavaival. Így hát anya folytatta.

- Apád csak azt szeretné mondani hogy nem fog beleszólni a ti dolgotokba legyen szó bármiről is.

Azt hiszem értem anyát, szóval, valahogy sikerült apánál elérni a célom. Akaratlanul apa ölébe ugrottam,szorosan átöleltem, nem találtam a szavakat, könnyeim utat törtek arcomon, de ezek most már öröm könnyek voltak.

- Köszönöm. Suttogtam apa fülébe.
- Vigyázz rá kutya. Morogta apa Jacobnak.

Jake felállt. – Sétáljunk. ajánlotta fel.
- Rendben. Bele kapaszkodtam hatalmas kezébe.

Ki sétáltunk kéz a kézben, Jacob vezetett, az erdő felé kezdett sétálni, az erdő egyik legismerősebb pontján haladtunk végig. Nem szólt egy szót se, és én se, már zavart a csend így hát kénytelen voltam megszólalni.

- Jacob. Kezdtem. – Mire gondolsz ?
- A helyesen és a helytelenen.
- Ez meg mit jelentsen ?? kérdeztem hitetlenkedve.
- Majd megtudod. Jacob nevetett.

Végig sétáltunk az erdőn, átlépve a képzeletbeli határ vonalat, és a tenger part felé vettük az irányt, kezdett az ég halványkék színe most már egyre sötétebbe átmenni. A hold mindjárt leváltja a napot. Jake egyenest a tengerpart felé húzott. Hirtelen meg állt egy sziklánál, ez a szikla úgy nézett ki mint egy őskori szék. Rá ültem, Jacob közelebb lépett hozzám, lábaim dereka köré fontam, ő pedig szenvedélyesen megcsókolt, a csók mámora elárasztotta az elmém, semmi mást nem akartam, csak Őt. Gyorsan lerántottam róla a felsőjét, már a nadrágjánál akartam folytatni, amikor ő levette rólam szépen, óvatosan a nacim, nem úgy mint én az ő felsőjét, ami mostanra darabokba hevert a földön. Jake elkezdte a combom simogatni, körkörösen, nem engedtem el hátát, egyre közelebb és közelebb akartam érezni testét testemhez. Nem voltam képes magam felett uralkodni, a vágy minden porcikámat átjárta, elkezdtem kutatni én is az ő nadrágjában, mi egyre szűkebbnek bizonyult.

- Folytasd kérlek!! Szólaltam meg.

Ő csak vadítóan rám mosolygott, és szemem elmerült gyönyörű barna szemeiben.

- Nessie, nem gondolod hogy ennyi elég mára ? kérdezte tőlem. Sőt a kérdés inkább kijelentésnek hangzott. Kivettem kezem nadrágjából, majd nyaka köré fontam azokat. Arcom beletemettem mellkasába és hagyta hogy illata elárassza elmémet. Közben ő egy mozdulattal leemelt a szikláról, de nem eresztettem se nyakát, se derekát, lefeküdt a parton, én pedig rajta ültem.. Lebukfenceztem mellé, ráfeküdtem mellkasára és néztük a csillagokkal hímzett égboltot. Arcát hajamba temette, majd a nyakam kezdte csókolgatni.

- Szeretlek. Suttogta a fülembe.
- Én is. Válaszoltam.

Szemeim lehunytam, fáradt voltam, kimerültem. Jacob a karomat cirógatta, minden érintése melegséggel árasztotta el szívemet. Tudtam ha ő velem van, nem eshet bántódásom.

Nee! Nee!! Sikítottam számtalanszol, de nem hallottak, nem is figyeltek rám, anyát apát el vitték a szemem elől, hatalmas forró könnycseppek folydogáltak az arcom, mikor Jake magához rántott, hogy ne lássam a borzalmat.

Testem minden porcikája rázkódott amikor felkeltem. Jacob még mindig mellettem volt ugyan abba a pozícióba amelyben elalvás előtt . Rá emeltem tekintetem, ő szemeivel az én arcomat fürkészte. Hirtelen egy könnycsepp szivárgott arcomra. Forró kezével letörölte azt. Én pedig kezét az arcomnál tartottam és beszívtam édes illatát.

- Jól vagy? Kérdezte aggódva.
- Persze. Válaszoltam higgadtan.

Jake vett egy mély levegőt, majd szépen lassan kifújta azt.

- Mostanában… kezdtem el. – Csupa rossz dolgokról álmodok, hogy elvesztek valakit, vagy csak csupán elveszik tőlem azokat akiket a világon a legeslegjobban szeretek. Ezzel arcomat Jake mellkasába fúrtam.
- Mindig itt leszek veled. Válaszolta könnyedén.
- Ajánlom is vágtam vissza.
- Nem gondolod hogy haza kellene mennünk ?? kérdezte szerelmem.
- De. vágtam rá.

Feltáplázkodtunk a földről, felvettem a nadrágom, és eszetvesztett rohanásba kezdtem. Pár pillanat alatt már otthon is voltam. Kinyitottam a ház ajtaját és besétáltam, apa volt csak otthon, anya vadászni indult.

- Renesmee. Szólt apa.
- Igen? Kiabáltam a nappaliba.
- Gyere be kérlek.

Besétáltam a hatalmas nappaliba és leültem apa mellé a kanapéra.

- Jacob? Kérdezte egyik szemöldökét felvonva.
- Mindjárt itt lesz ő is.

Jacobnak átkellett cserélni a felsőjét, azért még se állíthat be félmeztelenül.

Hallottam már Jaket az erdőből közeledni. Apa a kezeit tördelte. Ideges volt. Ez nem jellemző apára. Még is mi a baj? Jacob belépett a házba.
- A nappaliban vagyunk. Kiabáltam neki.

Jake besétált, és lehuppant mellém. Megfogta a kezemet. Apa ennyivel még megbírt békélni, de elötte mást nem nagyon csinálhattunk, még anyát meg se hatotta még egy hosszan elnyújtott csók sem.

- Mondjad apa. Törtem meg a csendet.
- 2 dologról szeretnék veletek beszélni.
- Hallgatunk.
- Az első.. Karácsonykor újra megkérem Bella kezét.

Apa nyakába ugrottam.

- Hiszen ez fantasztikus ujjongtam.

Apa egy mosolyt lövelt felénk.

- A 2. pedig… hogy is mondjam… Nessie…. Meg kell tanulnod emberien viselkedni….
- De én tudok emberien viselkedni.
- És az iskolában is fogsz tudni?

Mi suliii????? Ez komoly ???????

- Iskola ??? ennél szebb napom nem is lehetne.
- Igen. Válaszolt apa.

Apa most Jake irányába fordult.

- én? Kérdezte szerelmem apámtól.
- Most kérlek meg először és utoljára józanésszel hogy legyél a lányommal.

Jake arcán hatalmas mosoly terült el.

- El megyek vadászni. Ti addig gyakoroljatok.

Majd apától egy érdekes dolgot kaptam, amit még soha, Jakkel kapcsoltba, apa rám kacsintott. Értettem a célzását.

- Menjünk a szobámba. Jelentettem ki. Majd belekaroltam szerelmembe és felhúztam egyenest a szobámba.
Leültünk az ágyamra.

- Hol kezdjük ? kérdezte.
- Azt hiszem az lenne a legjobb ha a legelején. Nevettünk.
- Szóval az emberek nem képesek egy helyben lenni több órán kersztül, egyszer legyen keresztbe a lábad, mindig változtass a testhelyzeteden. Világos?
- Ő, igen azt hiszem. Helyeseltem.
- Akkor, nézzük az evést, képes vagy ugye emberi kaját enni, egy héten egyszer azért egyél majd meg valamit, hogy ne tartsanak komplett idiótának.
- Oké, meglesz. Kacagtunk.
- Minden 5. másodpercben pislogj egyet hiszen a közönséges emberek nem képesek több óráig egy dologra koncentrálni.
- Ne hadard el a dolgokat, szépen érthetően beszélj. Hisz ők nem képesek vámpír tempóval figyelni.

Jake kifújta a levegőt, végre, és hátra vágódott az ágyamon.

- Ennyi ?? kérdeztem.

Gyilkos tekintettel rám nézet. Mintha hülyére venném. Ekkor én is mellé huppantam, és finom, lágy csókot adtam köszönetem jeléül. Jacob elkezdte a ruháimat leszedni rólam ,és az én kezeim se álltak le ….

Remélem tetszett.. várom a komikat..
Pusz: Hencii(:♥

8 megjegyzés:

EM ☆ írta...

Sziaa! Nagyon, nagyon, nagyon jóó lett! Ügyi vagy^^ Ezért megérte várni! Siess a folytatással... lécci *nagyon szépen néz rád* !
Tők jól néz ki a blog dizije^^ Tök jó, hogy Jake is ott van^^ Csak így tovább. Puszi ♥♥

Hencii írta...

Sziaaa :) Jhuj :Y azta :| ez a " ezért megérte várni" nagyon nagyon jól esett :$ sietek, amennyire az időm engedi :D
Elárulom h a team Jacobosok miatt van új dizi, hogy ne legyenek ők se háttértbe ;]
Köszönöm :$$ Puszi (:♥

Toti írta...

Szia!
Nagyon jóh lett ez a fejezet is. Remélem hamar jön a folytatás...lécci siess!!!
Puszi: Toti

Hencii írta...

Szioo.. Köszönöm, igyekszek ;]
Pusz (:♥

Vicky írta...

Szia!
Nagyon jó lett ez a rész is. (Nem is tudtam hogy tatabányai vagy!!? én is! :))
Várom a folytatást....
Üdv. Vic

Hencii írta...

Szioo!!
Köszönöm :) Wááóó :DD
Sietek ;]
Pusz(:♥

Névtelen írta...

ez most Reneesme személyében írja

Hencii írta...

aham :)

Megjegyzés küldése