free counters

2009. október 21., szerda

2009.10.21. Szerda


Sziasztook!!! Örömmel jelentem be, hogy nekem mától elkezdődött az őszi szünet!! :) Megpróbálom megírni a következő fejzetet, és a meglepit is megcsinálni !! :) Mostmár komolyan behozok minden lemaradást!! Kérlek ne haragudjatok .. :(:(
Mivel be köszöntött az ősz(majd megfagyok:D ) és már kevesebb mint 1 hónap( 29nap , pontosanXD) és new moon .. áá.. nem hiszem el XĐ.. Szóval ennek örömére új dizit tettem ki. Remélem tetszik mindenkinek :) Köszönöm mindenkinek, aki esetleg szavazott a bellablogon. Létszives szavzzatok a kérdésemre is. :P Köszönöm.
Pusz : Hencii(: ♥

2 megjegyzés:

EM ☆ írta...

De mázlista vagy! Nekem csak pénteken kezdődik a szünet T_T.

Hencii írta...

Tudom XP .. olyan király:D majd gondolok rád amikor én hnap délben felkelek :D Addig is kitartás!! :)

Megjegyzés küldése