free counters

2009. augusztus 19., szerda

Eclipse



Idézetek:

"Ha véghezviszem az akaratomat, az időm nagy részét Edward csókjával tölteném."
"Természetes volt, hogy Sam-et Emily-vel láttam, és mással nem is tudnám elképzelni. Ahogy rám nézett... emlékeztetett egy pillantásra, egy olyanra, amit néha Edward szemében láttam - amikor rám nézett." /Bella/

"Soha sem fogom megbocsátani magamnak, amiért elhagytalak. Akkor se, ha száz ezer évig is élek." /Edward/

"Tudtad, hogy a rekordom majdnem olyan jó, mint Charlisle-é, jobb, mint Esme-é és eggyel jobb mint Edward-é... Még sohasem kóstoltam emberi vért. "
"Sajnálom, hogy egy szörnyeteg vagyok. Mostantól megpróbálok viselkedni." /Rosalie/

- "Mondhatnám, hogy sajnálom, de nem."
- "És nekem pedig azt kellene sajnálnom, hogy te nem sajnálod, de nem." (Edward, Bella)
- "Olyan hamar visszajövök, hogy nem is lesz időd hiányolni. Vigyázz a szívemre - veled hagytam." (Edward)
- "Elképesztő. Hogy lehet valaki ilyen apró, mégis ennyire idegesítő??"
- "Ez tehetség." (Edward, Alice)
- "Itthon vagyunk csipkerózsika, ideje felkelni." (Edward) - "Nagyon örülök, hogy Edward nem ölt meg. Minden sokkal viccesebb körülötted." (Emmett)
- "Inkább a barnákat szeretem." (Edward)
- "Bajban vagy. Hatalmas bajban. A dühös grizzlik unalmasak lesznek azután, amit itthon kapsz." (Bella)
- "Azon gondolkodtam, miért szúrtad meg. Nem mintha ellenezném." (Edward)
- "Grizzliket megszégyenítő haragra készültem, és ez az, amit kapok? Gyakrabban kellene felhúznom téged." (Edward)







0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése