free counters

2009. augusztus 19., szerda

Breaking Dawn



Rövid tartalom:


A negyedik és utolsó részben, Bella és Edward Mr. és Mrs. Cullen és ebben a részben már gyermekük is születik. A könyv az esküvő és a nászút részletezésével kezdődik, majd jön a terhesség, ami nem is olyan könnyen zajlik, mint gondolnánk. A könyvben sok fejezeten keresztül Jacob Black, azaz Bella legjobb vérfarkas barátja szemszögéből olvashatjuk mi történik a Cullen-ekkel. Edward és Bella gyermeke a vérfarkasok szerint fenyegetést jelent rájuk és Forks-ra is. De nemcsak ők, Edward is bármit megtenne, ha Bellát rá tudná venni az abortuszra, hiszen a gyermek megölheti főhősnőnket. Bellát annyira megviseli az egy hónapig tartó terhesség és a szülés, hogy Edward-nak nincs más választása, megharapja Bellát. És aki mindez alatt végig Bellával volt az Rosalie, aki mindig is szeretett volna egy gyereket. A harmadik részben ismét Bella szemszögéből olvashatjuk, hogy nagyon élvezi a vámpírlétet. De ez nem tart sokáig, feltűnik a színen ugyanis a Volturi család, akik szintén a Renesmét, Bella kislányát akarják, hiszen úgy hiszik a gyermek halhatatlan. Cullenék összehívják a világ vámpírjait, köztük a 150 éves Nahuel-t is, aki szintén vámpír és ember keresztezéséből született, akárcsak Renesmee. A Volturi rájön, hogy nincs mitől tartania és főhőseink ismét boldogan élhetnek amíg... ?! amíg élnek.




Idézetek:

"Akarlak, örökre csak téged. És egy élet nem elég nekem." (Bella)

"Jasper? Mit csinálnak a vámpírok egy legénybúcsúztatón? Nem viszitek sztiptízbárba, ugye?" (Bella)

"Az utolsó éjszakám Isabella Swan-ként. Holnap éjszaka már Bella Cullen leszek." (Bella)

"Gyengéden, imádnivalóan csókolt meg. Elfelejtkeztem a többiekről, a helyről, az időről, az ésszerűségről...csak azt tudtam, hogy ő szeretett, hogy akart, és én is akartam őt." (Bella)

"Élvezi a partit, Mrs. Cullen?" (Edward)

- "Feltételezem nem vagy tudatában annak, mennyire teljesen, lélegzetelállítóan gyönyörű vagy ma este. Nem vagyok meglepve Mike veled szembeni ízléstelen gondolataitól. Csalódott vagyok, hogy Alice nem erőltette, hogy nézz bele egy tükörbe.
- "Tudod...eléggé elfogult vagy."
- "Sóhajtott, majd megállt és a házzal szembe állított. Az üvegfal tükrözte a partit, mint egy hosszú tükör. Edward közvetlenül a velünk szemben lévő párra mutatott.
- "Elfogult lennék?" (Bella, Edward)

- "Játszani fogunk. Kő, papír, olló."
- "Miért nem mondod meg inkább ki nyert?"
- "Jó. Remek." (Alice, Edward)

- "Rettenetesen kicsi vagy, hogy ennyira mérhetetlenül bosszantó legyél." (Edward)

- "Engedjetek táncolni a kishugommal. Ez az utolsó esélyem, hogy elpiruljon tőlem." (Emmett)

- "Olyan bűnösnek tűnsz-mintha egy elkövettél volna valamit." (Edward)

- "Akarod, hogy énekeljek neked? Egész este éneklek, ha ez távol tartja a rémálmokat." (Edward)

- "Mit nem adnék azért, hogy legalább most lássam, mi jár a fejedben." (Edward)

- "Úgy leütnélek." (Rosalie)

- "Azthiszem, az agyam már sohasem fog rendesen működni. Legalább csinos vagyok." (Bella)

- "Nem értem. Én ezt nem bírom." (Jasper)

- "Félnem kellene?"
- "Rettegned." (Edward, Bella)

- "Azthiszed megengedném, hogy felöltözz, ha nem így állnának a dolgok?" (Edward)

- "Nem akartunk...öö zavarni." (Rosalie)

- "Milyen elbűvölő lény ő..." (Edward)

- "Hé, akármi, ami boldoggá tesz téged bátyus." (Bella)

"Megtaláltam az igaz helyemet a világban, a helyet, ahová illettem, a helyet, ahol ragyogtam." (Bella)

- "Különleges vagy, ez nem rossz dolog." (Bella)

- "Üdv itthon." (Edward)

A kedvenc mosolyomat láttam. - "Siess vissza hozzám."
- "Mindig." (Edward, Bella)

- "Aro, megkérnéd Jane-t, hogy álljon le a feleségem támadásával?"
- "Még mindig a bizonyítékokat vitatjuk." (Edward)

- "Csakhát...szóval, nagyon hiányoztál, Alice. Ne tedd ezt mégegyszer velem." (Bella)

- "Mostmár tudod." - mondtam könnyedén. - "Senki más nem szeret mást, mint ahogy én téged."
- "Majdnem igazad van." - Mosolygott, szemei kicsit még mindig szélesebbek, mint általában.
- "De tudok egy kivételt."
- "Hazudsz." (Edward, Bella)

- "Ezen még lesz időnk dolgozni." - emlékeztettem.
- "Örökké, örökké és örökké." - mormolta.
- "Ez nagyon jól hangzik." (Edward, Bella)

- "Szeretlek téged." - mondtam neki. - "Mindennél jobban."
- "Én is szeretlek téged, mami." - válaszolta és megérintette a medált a nyakában, amiben egy apró fotó volt rólam és Edwardról. - "Mi mindig együtt leszünk."
- "A szívünkben mindig együtt leszünk." - javítottam ki őt amíg levegőt vettem és nyugodtan suttogtam. - "De majd eljön az az idő amikor el kell hagynod engem."
A szemei kitágultak és az arcomhoz érintette a kezét. A csöndes "Nem" akkor is hangosabb lett volna ha kiáltja. (Bella, Nessie)

- "Hacsak, nem félsz...?" - javasolta Emmett.
Kihúztam magam. - "Te. Én. Szkander. Ebédlő asztal. Most."
Emmett vigyorgása szétterült az arcán.
- "Öö, Bella" - mondta gyorsan Alice. - "Esme meglehetősen rajong ezért az asztalért. Ez egy régiség."
- "Köszi." - mondta neki Esme.
- "Nem probléma." - mondta Emmett egy ragyogó mosollyal. - "Erre gyere Bella." (Emmett, Bella, Alice, Esme)

- "Rendben Emmett. Győzök és te nem teszel semmilyen megjegyzést a szexuális életemről senkinek, még Rosenak sem. Nincsenek utalások. Nincsenek célozgatások. Nincs semmi."
A szemei összeszűkültek. - "Áll az alku. Győzök, és ez sokkal roszabb lesz." (Bella, Emmett)

- "Gyerünk, Bells! Nessie is kedvel engem." - állította.
Megfagytam. A légzésem megállt. Hallottam a hangok hiányát mögöttem, ami a nyugtalan rekciójuk volt.
- "Minek...hívtad őt?"
Jacob hátrált egy lépést miközben próbált szégyenlősnek tűnni. - "Nos" - motyogta. - "Ez a név..."
- "A Loch Nessi Szörny után adtál becenevet a lányomnak?" - kiáltottam.
Azután nekitámadtam a torkának. (Jacob, Bella)


10 megjegyzés:

Névtelen írta...


nagyon jó

Névtelen írta...

Imádom nagyon!!!!!!Edwardot szeretem.Bella is jó.Jacob nem jó de azért jó muszklijaji vannak.Imádom az alkonyatot meg az egész részt.Alkonyat jó.New moon nagyon jó.Eclips zsír.Breaking down Breaking new ne is beszéljünk róla.szóval csak azt mondom hogy imádom edwardot és az alkonyatot.

Névtelen írta...

jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hencii írta...

Sziasztok !!! :) Igen én is imádom.. nagyon jó ;](LLL)

Névtelen írta...

tiszta pöpec az egész! zsírkiráy XD

Unknown írta...

ez meg hogy lehet joe jonas-ról nincs kép arról hogy milyen kockás hasa van persze Erique iglesias-nak hát persze hogy van olyan fénykép magáról kapjátok be

Névtelen írta...

jó háát ezt rég tudtam hogy lessz gyerekük meg a Bella furcsálta hogy milyen gyorsan nő fel a baba azért tudom mert az egyik barátnőm olvasa és onan tudam XD de jó a film :D a legjobb hogy tudtak ilyen jó filmet ki találni meg tök jó hogy a film kivűl is járnak meg valószinüleg lehet hogy meg kéri a kezét

Unknown írta...

Edward

Névtelen írta...

jaja Edward vagy is az iagazi nevét tudom csak nem jutt eszembe

Névtelen írta...

Edward a kedvencem! Jacobot utálom de rosaliról ne is beszélyünk

Megjegyzés küldése