free counters

2010. május 25., kedd

Megjegyzés


Szerepjáték

Néhány hozzáfűzni valóm a pénteki játékról. Nem szokásom nagyon kritizálni valamit, max 1- 2 embernek elmondom az ilyenekről a véleményem, de általában inkább elfojtom, amit gondolok. Ilyenkor jobbnak látom nem felhúzni magam rajta… Az senkinek se lenne jó, azt hiszem. A napokban újra folynak az események az életemben jó és rossz egyaránt és lehet, hogy most ez a játék is azért érintett ennyire mélyen.

Azért szerveztem meg ezt az egészet, mert Ti kértétek, kérdeztétek, hogy mikor lesz újra. Jelentkeztetek is páran, amit köszönök, tudom, hogy az olvasóim számának csökkenésének egyedül én vagyok a hibása, mert én nem hozok nektek fejezetek… sajnálom, de nem fogok magyarázkodni ez miért van!

Visszatérve a játékra, nekem volt már egy előérzetem, ami azt súgta, hogy ez most nem lesz, az a megszokott vidám pörgős játék. És ez egy részben bejött. Nem jött el mindenki, aki ígérte.

Melinda! Nem haragszok, nem sértődök meg… csak rosszul esett:(( Nem baj, hiszen nem Te tehetsz róla, hogy ez most így alakult.

Wedó! Ezt már megbeszéltük… és itt is kérlek, hogy ne legyél mérges magadra! Nem dőlt össze a világ!;):D

Mindenkinek köszönöm a részvételt, azért szép estét sikerült összehoznunk!

Külön köszönet: Wadgesztenye és mano* ÉLMÉNY volt veletek!:D(N)

És persze köszönöm Nymphi-nek! Nem tudom mi lett volna velem nélküled! Ismét megmentettél!:D

Még 1x köszönöm szépen a részvételt mindenkinek!

A szerepjátékot összevágva nem teszem fel, és senkinek nem is küldöm el. Ne kérjétek! Több szerepestet egy darabig nem fogok rendezni! Köszönöm, de én nem szeretnék még ez végett is esténként kikészülni!

UI: Bettynél szerepjáték lesz!

Puszi: Hencii

3 megjegyzés:

Betty írta...

Szia Hencii. Remélem azért nem készültél ki annyira, mint itt leírtad. Én jól éreztem magam. És köszi, hogy kiírtál.
Puszi: Betty

Névtelen írta...

Szia!
Köszönöm szépen a megértésedet sajnálom ha megbántottalak és emiatt rosszul érezted/érzed magadat, ígérem legközelebb más lesz ha majd valamikor a távoli jövőben lesz még egy ilyen szerepjáték és hogy nem tudsz hozni új fejezetet nem baj tudok várni:):):):)
Remélem hogy hamar újból vidám lányt köszönthetünk egy új fejezet keretével mint mikor hozza a fogtündér az ajándékot a fogért(tudom ez gyermeteg hasonlat volt))
Köszönöm szépen!
Melinda

Hencii írta...

Sziasztok!

Betty nem készültem ki csak rossz napom estém volt amúgy is. Kicsit bonyolúlt most az életem számomra is:):D

Melinda semmi baj :) Köszönöm a hasonlatot!:)

Puszi nektek!

Megjegyzés küldése