free counters

2010. május 11., kedd

Haliho:)


Sziasztok!

Én már megint valamit tervezek:$.. Egyszerűen nem tudok egyhelyben megmaradni, ismertek!:D

Szóval, mivel páran már kérdezték és rám is rám férne már egy ... (találjátok ki hogy mi...)

Na, jó segítek egy kicsit:

- MSN-en szoktuk rendezni (általában)

- Jeleket KELL használni!(ezért harapok, ha nem tartja valaki be)

- És valakinek a bőrébe bújunk!

Na, kitaláltátok??? Ha nem, akkor segítek egy kicsit: SzerepjátékEst :):):)

- A témát még nem tudom:S Azt majd megmondom:D

- Időpont: 2010.05.21. 19:30 - tól

- Helyszín: msn(aki játszani szeretne és még nem vett fel, az kérem tegye meg! : hencii.twilgiht@hotmail.com - nem most nem írtam el, még akkor gépeltem el amikor csináltam...:D)

- Jelentkezés: Itt komiban, vagy msn-en szólj rám(henike99@hotmail.com- ezt használom rendszeresen) Illetve dobj meg egy üzivel (szantoheni@gmail.com- ezt nézem naponta)

- Szereplők! A szereplők lehetnek farkasok és vámpírok is egyaránt! :)

- "Szereposztás": Az kapja meg hamarabb a karaktert, aki előbb szól! Sajnálom de ez így érvényes!

Foglalt karakterek:

- Jake(Nymphi)


- Nessie/Renesmee(Hencii)

- Bella(Krisztu)

- Edward(Wedó)

- Alice(Vampire Nori)

- Esme(Melinda)

- Rosalie(Luca)

- Embry(Crazyy)

- Leah(mano*)

Kérek mindenkit, hogy olvassa el és rögzítse is a szabályokat:

Szabályok a szerepjátékhoz:
Mindenekelőtt fontos, hogy megismerjük a jeleket, amik a netes szerepjátékhoz kellenek!

ha valaki csinál valamit, akkor: *a cselekvés* TEHÁT pl. Én vagyok a fogó! *mondta*
Neveket nem kell írni, mivel 1. ki lesz írva MSN-en, 2. úgyis tudjuk ki kicsoda. DE ehhez az kell, hogy LEGYEN kiírva MSN-en a név.

ha valaki gondol valamit, akkor AZT CSAK EDWARD hallja, senki más. Viszont Edwardnak hallania kell a gondolatokat, ezért használjuk a következő jelet: ~Amire gondol a szereplő~ (ez a kis hullámvonal a shift+1-gyel hozható be) TEHÁT pl. ~De hülye ez a lány~ *gondolta* (de a gondoltát oda sem kell írni)

ha valaki NEM a játékohoz szól hozzá, akkor annak két jelölése lehetséges: vagy /amit írsz/ vagy (amit írsz), TEHÁT (Ki kell mennem, mindjárt jövök) vagy /1 pillanat/

A szerepjátéknak nem az a lényege, hogy gyorsan összehozzunk valami történetet, hanem az, hogy meghallgassuk, hogy a szereplők mit csinálnak, tesznek és így alakul a történet. Éppen ezért 2 dolog lehetséges. Vagy figyeljük ki mit ír és annak válaszolunk, aki szólt hozzánk és NEM szólunk bele más beszélgetésébe, vagy sorrendet állítunk össze. A hivatalos szerepjátékban un. körök vannak, de itt elég a sorrend.
Ezt azért írom, mert a múltkorinál elég fura volt, amikor egyszerre három beszélgetést folytattam.
Persze nem fontos, hogy egyszerre 1 beszélgetés folyjon, de arra figyeljünk, hogy nem szólunk bele egy olyan beszélgetésbe, ha NEM VAGYUNK OTT.

Fontos az is, hogy (mivel múltkoz is úgy játszottunk, ezért) E/3-ban írjunk. Tehát NEM
Edward, szeretlek téged *mondtam*, hanem *mondta*

Ne hagyatkozzunk feltétlenül a párbeszédre. Néha sokkal jobban halad a történet, ha kifejtjük ki mit csinál. Gondoljatok bele, mennyivel más, hogy

Siess, mert utolérnek minket! * kiáltotta, miközben az üldözőik haragos moraja hallatszott a hátuk mögül*

mint az, hogy

Siess, mert utolérnek minket! *kiáltotta*

És még valami. Valaki lassabban, valaki gyorsabban gépel. Ne siettessük egymást! Az MSN alján látszik, hogy KI gépel, így ne szóljunk a másiknak, csak akkor ha nem ír.

Mindezt nem azért hoztam össze, mert akadékoskodni akarok, hanem azért, mert így sokkal élvezetesebb lesz a játék, mint akkor, ha anarchia lesz és mindenki mindenkivel beszélget. Tehát, amik a múltkori játékban nem voltak "szabályszerűek".

Az első és legfontosabb: CSAK Edward hallja a gondolatokat. Használjátok őket, mert hasznosak tudnak lenni, és Edwardnak is könnyebb, ha nem ő találja ki, mit gondolunk. :D
Ne beszélgessünk egyszerre 2 helyen. Olyanra még a vámpírok sem képesek. Oké, hogy hallják egymást, de ők sem olyan bunkók, hogy beleszólnak mások beszélgetésébe. Ami belekerül a chatbe, az CSAK megtörtént, nem biztos, h TE is a tanúja voltál, ezért kellenek a cselekvés leírásai.
És tartsuk be a szereplőink tulajdonságait. Oké, hogy a farkasok és a vámpírok nem igazán bírják egymást, de ettől függetlenül nem kell rögtön egymásnak ugrani, főleg mivel Jake már Nessie pasija! :P Na jó, ez gonosz dolog volt.
Ja igen! És ne zárjunk ki senkit, mert a múltkor kicsit Jane szerepe eltörpült, pedig tul.képpen az ő szerepe elég fontos lett volna!

Asszem ennyi és higgyétek el, a ti szórakozásotok miatt szedtem ezeket össze.
Nem tudom, ki mennyit szerepjátékozott már, épp ezért nem akarok senkit sem megbántani!
Köszönöm, hogy elolvastátok és előre is köszi, hogy az alapvető szabályokat betartjátok!

Köszönöm a szabályzatozt Nymphinek! Várom a jelentkezőket!

(A fejezet pedig ez alatt olvasható!;))

Hencii

15 megjegyzés:

krisztu♥ írta...

stip-stop.xD BELLA♥♥

Névtelen írta...

Szia!!
Engem érdekelne mikor lenne az időpont erre a szerepjátékra soha nem csináltam még ilyet de nagyon élvezném...
És szeretném Alice karakterét azt mondják illik rám ez a pörgösség de a vásárlás mánia egyáltalán nem!!!!És általában a megérzéseim sikeresen megvalósulnak!!
Melinda

Hencii írta...

Krisztu: Pipa;)

Melinda: 2010.05.21-én 19:30-tól lenne a játék, sok szeretettel várlak!:)

Hencii

Névtelen írta...

Szia!!
Köszönöm szépen ott leszek;)Addig pedig fel veszlek téged msnre;)
Melinda

Névtelen írta...

Szia Hencii most látom hogy más lett helyettem Alice??:S
Ha esetleg ő már előbb le foglalta mint én nem baj csak furcsállom mivel nem rég az én nevem volt ki rakva ha még lehetséges és NEM foglalt akkor lennék Esme :):)
Melinda(jha amúhencii.twilgiht@hotmail.com gy az msnen cimem:szmelcsy@hotmail.com ez lennék én ha látod hogy valaki felvett téged msnre:)
hencii.twilgiht@hotmail.com erre a címre vettelek fel;)
Melinda:)

Névtelen írta...

Nha ez most nagyon értelmes volt de remélem érted hogy mit szerettem volna írni az utolsó sorba:)

Hencii írta...

Szia Melinda!
Sajnálom, de Nóri üzent a chatbe hogy írt nekem msn-en amikor nem voltam fent és hamarabb írt, mint Te a komit, csak én nem kaptam meg az üzéjét:S Igazán sajnálom, remélem nem gond!
Persze akkor te leszel Esme :)
Okés okés :) Értettem:D
Hencii

Flawless írta...

Sziasztok!

Az az igazság, hogy én még soha nem játszottam ilyet... és nem tudom hogy, hogy kellene összehozni ezt msn-en, mikor egyszerre csak egyvalakivel msn-ezel... Légyszi Hencii erről majd világosíts fel! am, én majd az egyik vérfarkas szeretnék lenni :D és még nem olvastam el a Breaking Dawn, szal nem tom h Embry-nek lesz e bevésődése vagy sem, meg hogy, hogy alakulnak benne a dolgok, mert csak addig olvastam el a gépen, hogy Belláék hazamennek mert terhes... Szóval én Embry szeretnék lenni!

Remélem lehetett érteni! :D Bocsi ha nem...

Szia

Unknown írta...

Szia Hencim! Tudod jól én ki szeretnék lenni és ahogy láttam te is azt szeretnéd, ha én ő lennék! :D Úgyhogy én ő leszek! :)
Embryről no comment! Aki követi a Hencivel közös szj-nket az tud minket! Embry egy tündérpofa abban! :)
Öhm...a szerepjáték nem nehéz, és mivel lehet "konferenciabeszélgetést" csinálni MSN-en, ezért könnyen meg lehet oldani! ;)ű
Szóval, csak hogy tisztázzuk, én lehetek Jake? *bociszemek* Remélem senki nem happolta el előlem, mert az Jacob és Nessie haragjával fog szembesülni! :P
Ja és még valami, csak az én gépem annyira hülye, hogy nem jeleníti meg az oldalt és csak úgy tudom olvasni, ha kijelölöm a szöveget, mert fekete alalpon fekete??? *no comment Zsófi! ;)*
Na puszi Henci, remélem este leszel! Hiányzik már a csaláááááád! :D
Ui.: BNem tudom miért Twilightot ír ki, de Nymphi voltam! :) Puszi!

Névtelen írta...

Szia!!
Köszönöm szépen semmi gond nincs az ő karakterét is nagyon szeretem és mivel eddig is sem jutott neki "túl nagy szerep"karakter nagyon fogom élvezni hogy megtestesítsem az ő személyét..:)Aki rendet tart ám a szeretetével mindenkit le kenyerez:)
Melinda

Unknown írta...

Esme hálás karakter! Őt könnyű játszani! :) De tényleg! :D Én már játszottam őt, amikor még nem voltam elvetemült Jacobos...de most már csak Jake-et vagyok hajlandó játszani...főleg ha Henci Nessie. :) *hüpp-hüpp* Hiányzik a család!
És megint Twilight névvel ír ki...hihetetlen! Szóval megint Nymphi voltam! :P

Hencii írta...

Sziasztok!:D
Crazyy MSN-en lehet egyszerre több emberrel beszélgetni, csak be kell venni közös beszélgetésbe :) Szívesen várunk Téged is! Rendben akkor Te leszel Embry;)

Nymphi, Drága Jacobom!:) Else hsized, mennyire jó most ezeket a sorokat olvasni, nekem is nagyon hiányzik a család.. majd valamikor már tényleg játszhatunk... írtam mailt! Kiöntöttem a szívem:S Még szép, hogy szabad Jake csak Neked tartogattam:$;):D

Rendben Melinda, köszönöm megértésed:)

Nymphi!:D Nekem is nagyon hiányoztok:$ Te és a Család:D De most tényleg nem tudok játszani, sogha nem voltam még ilyen állapotban... de most vááá... legszívesebben... (inkább nem fejezem be)
A háttér nálam jó, látok mindent:$

Puszi Mindenkinek: Hencii

Flawless írta...

Team Embry (L) xD

Nymphi írta...

Most már én is látok mindent! :) Henci, tudod, hogy szarul vagy, megértelek, válaszoltam, olvasd el, aztán majd még beszélünk. Azért küldök egy virtuális ölelést neked! :) Ugye tudod, hogy hiányzol? Jól jönne a kikapcsolódás, mert néha nagyon elegem van az egészből...Szóval megértelek, asszem tudom miért. Amit írtam...na azután nekem is volt 1-2 szar napom...De hidd el, meg fog oldódni és fel a fejjel! Lily már sír Nessie után, mert nem akar hazaérni a nászútról. :P :) CUPP!

Hencii írta...

Az osztályban most hülyének néznek, mert itt JAJJJ-ozok a gép előtt :D Annyira jól estek ezek a sorok:$ Nessie is sír már utánatok... :( Ígérem rendbeszeedem magam, és majd beszélünk :)
Hatalmas PUSZI :)

Megjegyzés küldése