free counters

2010. június 3., csütörtök

Élet jel


Sziasztok!

Sajnálom, hogy a napokban eltűntem, és friss sincs még mindig. De most nehéz a helyzet körülöttem, nagy a nyomás rajtam és a fejem se tudom merre hagytam. Jelenleg a Gwathel és az Álomrnegeteg fejiken dolgozok, tudom ,hogy nem ez a kedvenc töritek de a csajok várják már a Gwathel-t és a pályázatra be kell adnom az Álomrengeteg-et. Amint tudom összekapom magam és hozom a többi töriből is az új fejezeteket!
A jövőhetem húzós lesz, pénteken ballagok:S Szóval nem nagyon leszek gépközelben, ha minden igaz akkor pedig jöv. hét szombaton újra megyek Siófokra vissza! Szorítsatok, hogy összejöjjön mert ha sikerül én is jobb kedvel kezdek el írni! :D
2 hét múlva tuti, hogy már hozok BM fejit!
Millió puszi addig is: Hencii

2 megjegyzés:

Betty írta...

Látod, én ezért írom sorban a törijeim. Hogy ne legyenek feltornyosulások, mint most nálad.
Na de nem akarok beleszólni. Bocsi, ha megsértettelek.
Puszi: Betty

Ui.: Megvan már a Breaking Dawn? Nekem még nincs. :( Majd csak jövő héten lesz.

Hencii írta...

Betty!
Csak h tisztán lásd/lássák a dolgokat.
A Gwathel egy közös történet ugye, és most rajtam a sor, hogy megírjam a kövi fejezetet és amint írtam nehezen megy most az írást a magánéletem miatt, ami nem hogy javulna, sőt, rosszabodik minden körülöttem! Az Álomrengeteg pedig a pályázatra írt történetem. Ezeket kell elsődlegesen megírnom és utána a többit!

A BD-t majd csak jöv. hét pénteken ballagáskor kapom meg.

Hencii

Megjegyzés küldése