free counters

2010. május 15., szombat

Boldog Névnapot!


Boldog Névnapot Nymphi! :)

Nagyon sok idézetet végig olvastam, de kevés tetszett (azokat megmutatom) egyik se fejezte ki igazán azt, amit érzek. Nagyon- nagyon sokat köszönhetek neked, és sohase fogom tudni eléggé megköszönni mindezt az én „Jacobomnak.” Áldom azt a novemberi napot, és azt az elvetemült ötletem, hogy szerepjátékot szervezzek és veled elkezdtem beszélgetni MSN-en. Nem gondoltam volna akkor még, hogy majd egyszer Te is egy biztos pont leszel számomra az életben. Az én biztos pontom vagy, mert tudom, hogy Te bármikor meghallgatsz, elsírhatok neked bármit és Te fel tudsz vidítani. A mi Jake-ünk és Nessie-ink oly’ annyira összehangolódott már, mintha csak levegőt vennék. Valamennyire sikerült már kiismerjelek, ha még csak így neten keresztül is, de Te nekem nagyon sokat jelentesz. Amikor ezt írtam belegondoltam abba, mi lenne, ha Te és a szerepjátékaink nem lennének. Ez a hét kínszenvedés volt számomra, hiszen este nem volt ott az az álomvilág, nem tudtam jót aludni.. Most értettem meg igazán, hogy ez már az életem része, és oly annyira fontos, mint az oxigén. Köszönöm, tényleg nagyon Köszönöm, hogy elfogadsz és játszol velem… remélem ez ma este sikerülni fog! Boldog Névnapot!

A harag és a boldogság úgy váltakozott, mint a hullámvasúton a fenn és a lenn. (Nymphi)

Ezt leginkább azért, mert most én így érzem magam :S:D

A véletlenek olykor nagyon meglepő játékot tudnak játszani az emberrel.(Nymphi)

Ez mert teljesen igaz :)

Mert minden érték, amit az életben találhatunk, azokból a kapcsolatokból fakad, amiket a körülöttünk lévőkkel alakítunk ki. Mert nincs semmi olyan anyagi dolog, ami felérhetne a szeretet és a barátság megfoghatatlan kincsével.

(Robert Anthony Salvatore)

A legfőbb kincs nem az arany vagy az ékszer, nem is a műkincs. Sosem birtokolhatod azt, ami bent a szívedben nincs. A földi javak bizony mulandók, és idővel mind eltűnnek. Ám az igaz, hű barátságok soha, soha meg nem szűnnek.

(Csingiling és az elveszett kin c. film)

Boldog Névnapot!

Hencii

UI: A fejzet, és a SzerepJáték még mindig kint van...;)

1 megjegyzés:

Nymphi írta...

Hencii! Nem is tudom mit mondjak! köszönöm szépen amit írtál, meghatódtam! Tényleg! Köszönöm, hogy mindig gondolsz rám!
Az elmúlt egy, másfél hét nekem is csak úgy eltelt, de nem volt meg az, ami már hozzánőtt az énemhez, Jacob, a szerepjáték, a család. hiányoztál, de remélem most már kezdesz kilábalni a nehézségekből és minden összejön! :)
És köszi azt a két idézetet tőlem. :) Sosem reménykedtem benne, hogy egyszer idézni fognak tőlem! :)
A másik két idézet pedig nagyon igaz.
Én is nagyon örülök, hogy megismerkedtünk, és remélem tényleg nagyon hosszú barátság lesz. :)

Megjegyzés küldése