free counters

2010. március 30., kedd

Boldog Születésnapot! :)



Nagyon Boldog Születésnapot Szilvi!:)
Te tudod minden képünk történetét, és csak te tudod szívem titkait. Te őrzöd legféltettebb kincseim, te vagy, aki összeilleszti szívem darabkáit. Te vagy, ki mindig mosolyt tud csalni arcomra, de te vagy, aki könnyeim is előhívogatja.
Tudd, hogy Te és csak Te vagy az én személyes kincses ládikám, aki mindig egy apró szóval vagy gesztussal beragyogja a napom és bár sokszor hangzik el a számból: "Nekem mindig igazam van" - elárulom neked is sokszor sikerült már ezt elérned (csak én nem vallom beXD)!! :)
Köszönöm, hogy vagy nekem szebbé teszed életem!:$$:D
Nagyon Boldog Születésnapot Kívánok Legjobb barátnőmnek: Szilvinek!:$(L):D

Puszi: Hencii

1 megjegyzés:

Lucaa_ írta...

azért a converse bevirit;D

Megjegyzés küldése