free counters

2010. március 9., kedd

Köszönet!


Sziasztok!:)


Először is.. Minden Fanninak nagyon boldog névnapot szeretnék kívánni. Főleg drága uncsitesómnak! :)

Másdoszor...Eszméletlen...hihetetlen...én még mindig nem találok szavakat!
Köszönöm nektek, amit értem tettetek... könnyek gyűlnek újra- és újra a szemembe miközben olvasgatom az idézeteket, vagy a saját szavakkal élő emberek gondolatait.

Köszönöm drága "tesóóm" Nóri :):)

Wedó! Nem tudom eléggé megköszönni ezt a versikét.. és nem szoktál az agyamra menni(csak ha nem tudlak kiszedni a depiből!:D) Köszönöm neked is(LL)

Krisztum:):) Akkor én most egy igazi barát lennék??:$:$ Nagyon köszönöm neked is(Ł)

Bijuusom.. szavaim nem tudják kifejezni érzéseim. Egyszerűen köszönöm, hogy vagy nekem.. és, hogy mindig számíthatok rád.♥

Nymphi!:P Te mamár 2-szer is megleptél.. és mind a 2 alkalommal megsírattál..ugye tudod, hogy ez nagyon nem fair..és Nessie vissza fogja adni!:D Köszönök neked mindent, hogy így elfogadsz ahogy vagyok:)

Aby! Én egyszerűen..huh..te.. aaaaaaaa... szóval nem tudom elmondani, hogy mit érzek. Köszönöm szépen, és a rengeteg támogatást is.. néha nem tudom hol lennék nélküled.. egy két alkalommal szinte a BM életét mentetted meg! :)

Terra!:) Köszönöm szépen.. :)♥

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm, aki gondolt a mai napon rám!:) Azért csak most írtam, mert amikor először elolvastam..hát a könnyeimtől nem láttam! Mindenkiét végig sírtam..
Jól sikerült meglepnetek, nem is gondoltam volna, hogy ilyen ajándékot kapok ma!(LL)
Köszönöm még 1x:)
Puszi mindenkinek♥

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hencii! Ne sírj, még az örömtől se! Nagyon nagyon szeretünk és még egyszer boldog szülinapot! :)
Puszi
Nymphi

Hencii írta...

Nem tudod elképzelni, hogy most megint mik kavarognak bennem.. a mai nap után..háááát...
És akkor előkeresek egy Nessie- Jake estet és megnyugszok.. jobban leszek..
Tudom, hogy az írásnak SOHA nem fogok bucsút inteni, de ebből már elegem van..na de mindegy.
Köszönök neked Mindent!
Puszi: Hencii

Megjegyzés küldése