free counters

2010. április 2., péntek

Friss!


Fent van Az új év rejtelmei friss :) + Fent a Sunrise friss!
+ Aby Nővérem írt egy beszámolót a pesti Robert leséséről! Nagyon izgi! :D A Főblogján elolvashatjátok!


Sziasztok!
A storyk nem maradnak el!:D Wedó; Oja-shio; Nymphi; Lindus; Zsuzsi; Betty; Dia és jómagam belekezdtünk egy saját történetbe... A Cullen család és a Gwathel család találkozását és életét mutatjuk majd be :) Az 1. fejezet már olvasható itt(Wedó és Oja írta): http://gwathel.blogspot.com/
Olvasóknak, és megjegyzéseknek nagyon örülnénk! :$$


Hát, most lehet, hogy egy elkeserítő hírrel kell szolgálnom!:(((

Hiába van meg a fejezethez az ötletem, hiába szeretném írni...Nem tudom! És nem köntörfalazok, ez nem időhiány miatt van! Hiába nyitom meg az eddig elkészült részt...hiába kezdem el írni a szöveget, nem tetszik az, amit begépelek! Egyszerűen nem akar menni a BM írása bármennyire is szeretném! Nem tudom, miért van ez, lehet, hogy csak azért mert már lelkiismeret furdalásom van a rengeteg késésért, vagy azért mert tudom hogy hány oldalas fejezettel kell jönnöm... Nem értem magam! Nem kérek megértést és mi egyebet! Majd hozom a fejezetet, amikor én jónak látom! Aki hű olvasóm az ezek után is itt lesz(:remélem!:) Ha valakinek problémája van, lehet panaszkodni, DE NE A CHATBE TEGYE!

Puszi: Hencii


4 megjegyzés:

кяιѕzтυ♥ írta...

aki akar panaszkodhat...de én nem fogok:)
tudod, hogy én sose foglak itthagyni:D
ha 2 hónapot vagy még többet kell várni a frissre én akkoris várok:)
ameddig csak kell:D
és nem akarok csöpögős lenni de ez tényleg így van:)
mert beleszerettem a BM-be.xd
szó szerint:D:D
szval....nemis tudok már mit írni:)
és igazad van:akkor hozod a frist amikor te jónak látod:)
ne azt nézd h nekünk mi a jó:).mi várunk:D

puszillak:krisztu

Hencii írta...

Jhaj Krisztum:$$
Else tudod hinni, hogy ez mennyire jól esett:):)
Köszönöm szépen!(L)
Próbálok vele sietni...de nem tudok fix időpontot mondani...de ezzel ellenbe Az új év rejtelmei a Sunrise és a The Irreversible Love fejezet nem fog elmaradni! a BM-el meg majd küzködök!:D
Köszönöm neked még 1x :$$

Puszillak♥♥

Névtelen írta...

szia!!
Nem tudod hozni a frissitést a Briliant Moonból?
Sebaj..:) Úgy sose rakj föl semmilyen írásodat soha hogy nem érzed azt hogy :"Hmmm ez valami csodálatos lett és te is szívesen olvasnád el akár többször"
Én tudok várni, türelmes ember vagyok ha eddig más írónál is tudtam/tudok várni akkor Nálad is:)
Ki tudja lehet hogy a másik három történetednél fog megjönni az ihlet a Briliant Moonra:)És ne küszködj vele ami nem megy pihentesd..
kíváncsian várom a másik három történet alakulását (amúgy mindegyiket szeretem mert nagyon jó, amíg erre várok):):)
Melinda

Hencii írta...

Köszönöm szépen Melinda:):):)
Nagyon örülök, hogy te is mellettem állsz!
Millio Puszi: Hencii

Megjegyzés küldése