free counters

2010. március 14., vasárnap

blog.


Sziasztok!

Elgondolkodtam komolyan a blogsorsán.
Könnyes szemmel- arcal ültem, és felidéztem magamban mindent ami ide köt engem. Rájöttem arra, amit eddig is nagyon jól tudtam. Megszakadna a szívem, ha meg kéne válnom a blogoktól. Ez már az én részem...
Csak tudjátok..
Én jól tudom, hogy benne van az is a pakliban, hogy az ember kap Rossz kritikát is. Én ezt elfogadtam, tanultam belőlük, próbáltam változtatni az írásomon... sokat küzdöttem a holnapi Nessie-s fejezeten, hogy tényleg megfeleljen Mindenkinek. (Igen, holnap este Nessie friss. Ez már biztos!Már csak fél oldal hiányzik a fejezetből!)
A jó kritikákat mindig hatalmas mosollyal az arcomon olvastam, és páratlan érzés járta át a testem minden egyes szavatoknál!
Leírhatatlan, hogy mennyi minden történt itt már velem. Amit nagyon köszönök nektek.

Mi lesz a blog sorsa??
Mivel sokan seggbe akartok érte rúgni, + nem tudnék egykönnyen megválni tőletek így marad a blog.
Elnézést, a hirtelen reakcióért, de ma nem volt könnyű napom és ez csak hab volt a tortán! Bocsánat érte.

De ha...
Ha valakinek valamilyen személyes problémája van velem, akkor kérem azt közölje velem.
A hely határtalan:
- megjegyzés
- e-mail
- msn
Ezt mind megteheti bárki..az elérhetőségeim adottak!:)
És kérem, a magánéletem hagyja az illető békén, és a frisselési széndékaim is. Szánalmas más nevében irogatni... Én már csak ezt tudom mondani!
Köszönöm, hogy egyből mellém áltatok, chat, egyből 3 e-mailt is kaptam:$, és az msn-es letolásokat is!:D
Szeretlek titeket...!!:)
Holnap este Nessie töri, egész fejezet!!!!;)
Millio Puszi: Hencii(:♥

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése