free counters

2010. április 12., hétfő

Mert szeretem a könyveket...



A játék menete:

1.)Írd le, hogy ki adta tovább a logót, és linkeld őt.

Köszönöm szépen Vampire Nori – nak (Nórinak :D), hogy engem is bevont ebbe a játékba.

2.) Ajánlj röviden (max. 3 mondatban) 3 számodra kedves könyvet.

1. Csodák csodájára mi más lehetne, mint a Twilight saga!? :D

Miért pont ez? :

Ez volt az első olyan könyv, amely rábírt arra, hogy angolul is elolvassak valamit, és ami fenekestül felforgatta az életem. Mindig is imádtam a misztikus dolgokat barátom szerint én is egy elvarázsolt lény vagyok xD És mert a történet alapötlete és a karakterek megformálása olyan mélyen megérintett, mint még soha semmi más. Köszönöm ezzel Stephenie Meyer-nek, hogy megalkotta ezeket a könyveket, melyek hatására én is írni kezdtem, és köszönöm, hogy ezáltal olyan barátokra tehettem szert- akik megkönnyebbítik a mindennapjaimat.

2. Harry Potter

Miért pont ez?:

Őszintén?! Fogalmam sincs, ahogy már az előbb is említettem mindig imádtam a misztikumot- a varázslatot. És itt varázslatban bőven lehet részünk… Ahogy a kicsi Harry felcseperedik.. Most raktam le a második kötetet, de már veszem (venném, ha már megvettem volna, addig marad a neten) a kezembe a harmadikat!

3. Mivel a Twilight előtt nem olvastam nagyon semmit, csak „tini könyveket” egy mégis megmaradt bennem. : Patricia Schröder: Varázslat és Szívfájdalom.

Miért pont ez?:

Minden, ami egy csajszi életében előfordulhat imádtam és még mindig szeretem ezt a könyvet.. és hát a Varázslat itt is megmutatkozik! ;)

3.) Add tovább minimum 1, legfeljebb 3 embernek, és figyeld, ki mit ajánl – talán így találsz magadnak újabb kedvenceket.

Abigel

Drusilla

Wedó

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése