free counters

2010. február 17., szerda

Meglepi


Jobb oldat kint van a meglepi!! :) :P

1 megjegyzés:

кяιѕzтυ♥ írta...

Henciim(L).hát kifogytam a szavakból.najó még néhány maradt.csak neked:D.dondolom olvastad amit írtam:).szval tudod mit akarok megköszönni:)megszerettetted velem JAcobot:).hát mint mondtam nagy érdem:).pedig mindigis úgy voltam vele h ő a vesztes.neki semmi sem sikerül.és nevettem rajta h így járt.de most hogy uyge túl vagyok élteem első nagy próbatételén.a felvételin.és hát nem lett a legfényesebb.rájöttem h nem lehetek mindig a nyertes.2-nak és utolsónak is lennem kell egyszer:).és még ha a felvételi nem is utolsó lettem.sőt inkább elöl.mégis micel jobbra számítottam rájöttem h itt meg én vagyok a vesztes.így jártam.és már valahogy nem vicces:)szval átértékelődtek bennem a dolgok:).és jó úton haladok:D.szval monstmár egy csúnya szót se fogok mondani Jake-ről.sőt mostmár becézem is:$:$...áh nem gondoltam volna h sikerül valakinek ez:).de sikerült neked:D.és áááh.mostmár sírni fogok.az örömtől:).mert kiadtam magamból mindent:)köszi h meghallgattál:).bár lehet h untattalak vele.de muzály volt kiadnom magamból mindent.holnap megyek is az osztársamhoz, hogy megszerettem Jake-et:9köszii:)nagyonszeretlek.ŁŁ.puszillak:)

krisztu

Megjegyzés küldése