free counters

2011. május 20., péntek

!!!


Sziasztok!
Tudom, hogy már nagyon nagyon régen jelentkeztem, de sok dolog történt most az életemben, ami megakadályoz az írásban. Egyszerűen nem megy. Ezen most egyenlőre nem tudok változtatni. Én sajnálom a leges legjobban, higgyétek el! :(
A chat lekerül az oldalról! Meguntam már, hogy az a névtelen "Hencii" nem képes saját blogot nyitni, vagy ha mégis van neki akkor meg ne irigykedjen az én olvasókörömre! Köszönöm azoknak, akik még néha benéznek, és írnak pár sort!
Imádlak titeket!
Puszi: Hencii

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem rég találtam rá erre blogra,de nagyon tetszik és nagyon várom a folytatást :))

Viki:)

Névtelen írta...

Hurrrráááááááááááá!!!! Végre visszatértél!!! Már alig várom hogy olvashassam tovább a történetet.

Megjegyzés küldése